sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 noen som har merket at det er 2 forskjellige bra babyverden til barn i magen sitt! babyverden sitt tar utgangspungt i hvor gammel du er når baby unnfanges, mens barnimagen tar utgangspungt i hvor gammel du er når baby fødes?? hmm... hvilket er riktig, noen som har peiling! noen som har erfaringer me et av disse og vet om di stemmer?? litt artig å dele erfaringer... klem
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Har 2 jenter og en gutt. Kartet stemte på alle sammen !! (brukte kartet som hadde alder ved unnfangelse, tror jeg)
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Når d er sagt; jeg tror d må taes med en STOR klype salt )
Cat&Gullungene Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Jeg tar også sånn med en klype salt, men må innrømme at jeg sjekker det ut ;-))) Det er masse forskjellige sånne kart der ute, det husker jeg fra forrige svangerskap. Men det som stemte for meg (og størsteparten av de som skrev på en liknende tråd den gangen) var babyverden. no.....tror jeg ;-) Den sa jente forrige gang, som stemte! Nå sier den gutt, det blir spennende å se... ;-)
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2010 da velger jeg å holle en knapp på den på babyverden! tar også dette me en klype salt, men artig å høre at det har stemt med ganske mange! men blir selvfølgelig glad uansett kjønn! spiller ingen rolle, men har en stor magefølelse om hva kjønn som gjemmer seg inni der, å det stemte med babyverdens fødekart! så kansje det stemmer
Blå+Rosa? Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Ifølge begge disse kartene så skulle jeg vært gutt og både broren min og mannen min skulle vært jenter, sønnen min skulle også vært jente ifølge begge kartene, så her har det absolutt ikke stemt, hehe:) Så nå tenker jeg sånn at kjønnet i magen kommer til å være motsatt av kartene:P
Seriøst Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 I følge desse kartene skulle jeg hatt to jenter, men jeg har to gutter gitt ;-) Jeg tror ikke noe på det. De har jo 50% sjans til å få rett uansett, noe mer enn det tror jeg ikke det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå