Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har lest mange ganger at noen opplever at det blir søl med crionen og at det renner ut igjen. Da lurer jeg på om de gjør det rett?

Husk at før bruk skal du riste det noen ganger som et temperaturmål slik at crionen legger seg ved "utgangen" av tuben. Når alt innholdet er godt klemt ut må man holde endestykket helt "skivset" når man tar den ut av vagina og husk å være litt i aktivitet rett etter inntak slik at crionen løser seg godt opp.

Jeg har brukt crione mange dager nå og har kun ved en anledning kommet litt i trusen etter noen timer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141554583-et-tips-om-bruk-av-crione/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo individuelt. Kroppen absorberer den mengde progesteron den trenger...resten kommer ut...

Har forresten aldri følt behov for å riste Crinonen. Sjekker bare mot lyset at den er riktig plassert - og det har alltid vært tilfelle her. Ellers bruker jeg Cyclogest og for å si det sånn - truseinnlegg er en dyd av nødvendighet :)

Jeg har også hørt at man skal riste crinonetuben før bruk, men det er for å få all Crinonen ned til åpningen. Jeg setter esken sånn at åpningen stikker nedover, og da er Crinonen hvor den skal være i tuben når jeg setter den. Jeg har kunnet gå i flere dager, før rester har begynt å komme ut. Det er endel hjelpestoff i Crinonen som ikke blir tatt opp i kroppen. Dette kommer ut igjen, sammen med progesteronrester ;-)

Ære være den som fant opp truseinnlegget ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...