Leen Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Hei. Til sommeren får vi barn nr to, og det er 23 mnd i mellom dem. Jeg har en city Cross fra før, og den blir vel ikke så praktisk med to... Dere som har prøvd Phil and teds, er den stabil? Jeg trenger positivt og negativt om vogna. Hvis man skal selge en pent og lite brukt city cross 08 mod. nå, hvor mye bør man selge den for? Hvor mye bør man gi for en brukt phil an teds? Håper noen har noen erfaringer å komme med:)
Ceekey Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 jeg syns den vogna rett og slett var forferdelig! den var tung og stiv, og bortsett fra at den var smal syns jeg ikke det var noen fordeler med den. (den var stabil, da....) men det er jo min mening, har inntrykk av at enten liker du den eller så liker du den ikke...
NNN* Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Min søster hadde denne og vi brukte den et par dager i sommer. Syntes også at den var helt forferdelig å trille. Tung og slitsom. Barna satt fint, det var ikke det, men rett og slett trillingen som var grusomt tungt. Ville aldri kjøpt denne!
Anina P. Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Praktisk og barna sitter fint i den. Vet det er mange som er fornøyde. MEN som de andre sier så er den helt forferdelig å trille. Personlig så ville jeg ha valgt en annen vogn. Da vi testet den uten noe i, var den veldig god å kjøre. Det var først da den var fullastet med 2 barn + stellebag at jeg syntes at den ble helt håpløs. Vi har også CC. Det finnes søskensete til den men har ikke prøvd det. Lykke til med vognvalget.
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Ja, den er fryktelig å trille, som mange skriver over her. Kjempetungt når du skal opp på en fortauskant osv. Og det svingbare forhjulet er ganske tregt, så du kan ikke bare manøvrere den med ei hånd slik som du kan med f.eks urban jungle. Har nettopp gått over til Urban Jungle, og det var en fantastisk opplevelse i forhold! Nå sitter de ved siden av hverandre og koser seg som bare det!
♥ anonym♥ Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 har nå en vibe til salgs. er fornøyd med den,veldig stødig. Trenger ikke søskenvogn lenger å vil gjerne ha litt bdre plass til handleposer :-) for det er det ikke så god plass til :-) send en pm hvis du er intressert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå