Gå til innhold

herregud jenter... nurket lever enda :) hjertet slo :)

pergojenta*er blitt mamma :)*

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fatter ikkje det er mulig...etter alle disse blødningene og alt styret... nurket lever ennå :) han som så på meg sa jeg hadde et hulrom i livmoren og det kansje så ut som det kan ha vært anlegg til et forster til.. satt bare inn ett egg da.. men har jo hørt de kan dele seg... han sa det var 96% sjanse for dette gikk bra, men en har aldri noen garantier...men med hjerteaktivitet var det myyyye større sjanse....eg hååååper bare blødningene forsvinner for godt nå så eg kan slappe helt av...

har fått klar beskjed å holde meg helt i ro.. og ingen sex eller sånn...så da blir det å sløve på sofaen.. blør litt enda.. og har litt smerter av og til...men herregud frøet LEVER jeg fatter det ikkje ...sitter her å gråter gledestårer nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å DET var godt å høre!! ventet og ventet nå på å høre fra deg!!! nå MÅ du bare nyte det og tenke at det som kommer ut er ufarlig blødning;)

så bra!!!:))))

Skrevet

ååå kan tro eg var nervøs da... fikk beskjed om å komme på sykehuset kl 11 så skulle han overlegen se på meg.. men han ble opptatt med en operasjon så eg måtte vente til kl 1300 ... herregud for noen lange timer... men gud kor glad eg var når eg gikk derfra :) ja jeg må tenke sånn :) så lenge det ikkje er klumper og sånn så... skulle komme tilbake om eg begynte å styrtblø.. eller det kom mye mer en det har kommet ... men det skal jo IKKJE skje....

hvordan går det med deg da tøysekroppen ?

Skrevet

ordner seg dette ser du;) men godt å vite at du har åpen retur om jeg skal si det sånn....betryggende vil jeg tro....

jo jeg hmm...er litt nervøs selv om dagen ser du:/ mine ømme pupper som har vært ømme siden 3 dager FØR testdato var bare borte vekk i går når jeg våknet....og den brunlige/rosa utfloden er der fortsatt...kombinasjonen der plager livet av meg så skulle få komme å ta en ny bp i morgen....kjenner jeg er kvalm innimellom i dag men tenker at det sikkert er bare pga jeg er så nervøs at alt vrenges innvendig:( 5+4 idag og ikke ul time før 22 mars.....er jo en evighet til:(

nå skal ikke du blø mer og jeg skal ha skyhøy hcg og ett foster som vokser som det skal inni en nervøs tøysekropp;)

Skrevet

men du ..tror ikkje du skal tenke så mye på de ikkje ømme brystene... jeg og hadde det sånn..fikk helt panikk... tenkte mitt.. men så kom de tilbake.. men de er ikkje det nå da.. men jeg er jo fremdeles gravid.. så dette er nok noe som kommer og går.. bare se en dag kommer det nok tilbake... han eg var på ul kontroll til 1. gang sa det var helt vanlig med brun utflod da...ca 50 % hadde det... det og det var vanlig med litt små blødninger og..har hatt alt det eg... så ikkje tenk så mye... vet det ikkje er lett.. men dette skal gå bra. men for å si det sånn.. kunne egentlig ønske disse 12 første ukene gikk litt fortere... da er ting litt mer sikkert..... jeg skal på ul den 24 mars igjen :) satser på eg slipper noe før den tid...

Skrevet

Heisann Pergojenta!

Dette er jo kjempegode nyheter! Dette var akkurat det jeg håpet å høre :-) Når man først har sett hjerteaktivitet, så er det jo overveiende sannsynlig at alt går bra, så jeg hadde en liten følelse av at du kanskje var i samme situasjon som jeg var i før jul (bare at du blør av litt andre grunner, antageligvis). Men det er jo helt forferdelig når slike blødninger oppstår, uansett (tro meg, jeg vet nøyaktig hvordan du har hatt det den siste tiden!), og det hjelper liksom ikke at noen sier det kan være helt ufarlig så lenge man vet at det faktisk kan være en indikasjon på at man mister.

Men NÅ satser vi på at du slipper flere problemer, slik at du kan få lov til å roe deg ned og forhåpentligvis slappe av litt. Det kan ta tid å senke skuldrene etter slike påkjenninger - i mitt tilfelle sitter det nok litt i ennå (det bemerket jordmoren sist jeg var hos henne). Men trøsten er at det går litt bedre for hver dag/uke. Og nå vet du jo at du har en vital liten krabat der inne som har det utmerket, og da vil den nok holde seg der helt fram til termin :-)

Klem

Skrevet

Så flott å høre! :)) det var jo skikkelig gode nyheter :) Tenker meg at du var glad og lettet da du gikk derfra ja... :)

Skrevet

Så flott å høre at det gikk bra i dag :) Gled deg så godt som du kan, nå går det nok bra skal du se !!

Skrevet

Åhhh du store...rørt jeg...må dette være en stayer!!!

Min venninne silblødde og blødde masse gjennom hele svangerskapet pga livmor som ble skvisa...barnet har det fint det!

Men blødninger er noe dritt....

Føler og som deg Tøysekroppen...ting kommer og går...og med den angsten for om forsteret har stoppa opp..har man opplevd MA en gang glemmer man det aldri...

Lykke til alle samman!

Skrevet

Gratulerer!!

Heier på deg:-)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Kjempebra!!!

Ja da er du en av alle de som blør til tross for et levende foster :) Bra det er noen av de også ;)

Nå får du slappe av og overlate alt av husarbeide osv til mannen. Husk at du har lov til å være litt dronning nå :)

Skrevet

Åååååå - så herlig å høre Pergojenta!!!!

Dette var gode nyheter - nå ble jeg kjempeglad!!!

Skrevet

Gratulerer!!!! Du har litt av en fighter i magen din :-) :-) Det var mange oppturer og nedturer på så kort tid, nå må du bare slappe av for dette skal gå bra!!!!!!!!!!!

Lykke til!!!

Skrevet

Så utrolig gode nyheter! Skjønner godt at du er glad og lettet nå ja:o) Krysser fingrene for at alt går bra resten av svangerskapet og at du slipper flere blødningerXXX

Skrevet

Å, herremiiin dette var gode nyheter! For noen nervepirrende dager du har hatt da...

Lykke til videre!

Skrevet

takk alle sammen :)

synest fremdeles det er nervepirrende da.. tør nesten ikke går på do...er fremdeles litt som kommer ... endel brunt.. men satser på det er bare "restene"...

er redd hele dagen , men blir det for gale må jeg tenke på det legen sa... 96% sjanse for dette går bra.. :) Det skal gå bra dette :)

Skrevet

Tenker på deg!!! Dette kommer til å gå kjempebra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...