snupis Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Hei. Noen som kan oppdatere meg litt på hva slags vitaminer jeg bør få i meg nå. Jeg spiser i dag en tablett om dagen med omega 3 og folat i...skulle jeg spist noe mer, det står flere steder at C vitaminer er bra fordi det tar lettere opp jernet. Er litt redd for å ta for mye og liksom. Jeg har et helt ok kosthold, er bare så sykt kvalm om dagen, så jeg får ikke i meg så veldig mye lurt:) Er 7+6. Takker for svar:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 hei:) folat og omega 3 er viktigst ihvertfall....skader sikkert ikke ta en multivit heller....eller bare kjøpe disse pakkene for gravide:) selv har jeg blitt gravid md prøverør og tatt multivit,b-total,omega3 med b6 og b12 og folat...og sink med c-vit...lurer på om jge snart bør kutte ned på noe av dette??? kankskje b-total??
april*82 Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 b-vitamin kan man ihvertfall ikke ta for mye av. Det er vannløselig, overskudd skilles derfor ut med urin. Samme gjelder c-vitamin. a- og d-vitamin derimot skal man være mer forsiktig med ettersom det lagres i kroppen. hvis jeg har forstått det riktig...
butterflyes and dreams Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Hei! vil anbefale deg å ta lifeline gravid, det er 4 tabletter som inneholder de vitaminene du og fosteret trenger. Du kan jo også se hva de inneholder og ta det løst! De kom best ut i testen som stod i gravid nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå