Mini09&Lille12 Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Vesla mi blir så fryktelig varm oppi den..vært redd hun skal ha på seg for lite..har en vårpose også, men vet ikke helt når det er ok å bruke den. Hva har dere de små nedi dem nå som det er varmegrader? Syns det er så vanskelig!!
IAdor Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg syns også det er veldig vanskelig. Det viktigste er at barnet er tørt og ikke for varm heller. Jeg har en sånn voksiposi hvor jeg har med vinter og sommer trekk, kan bytte om på de. Jeg har faktisk hatt på henne tjukk vinterdress med lite innenfor, hun blir fort veldig varm. Da det har vært kaldt og med vind i tillegg, så har jeg hatt tynt ullteppe + dyne over henne, det har funket som bare det. Nå som det faktisk er noen + grader ute, vet jeg ikke helt hvordan jeg skal kle henne. Jeg har litt lyst å kle henne i en sånn god ulldress og så bare ha posen i tillegg over henne, det tror jeg skal gå veldig bra. Voksiposen er jo et under Blir hun for varm så tar jeg av henne luen, hun blir ekstrem varm om hodet.
wirre;o) Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 body, strømpebukse i bomull- tynn strikket ulljakk og votter og lue. Han var ikke bløt og ikke kald. 8 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå