Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen reagerer nå sikkert på min :-(

men.. er lei, synes at siden tester er negative, så kan jeg få TR nå, eller at testene kan vise seg positive nå! Vet, legen sa "vent med testing til fredag", men løper på veggene her jo! hehe

huff.. må vel bare "dampe ut" her, så jeg kanskje kan samle opp nytt mot ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det er vanskelig, men du må bare prøve å tenke positivt!!

Hva med å forsøke å få gjort nye du alltid har hatt lyst til og på den måten få tankene bort på noe annet?? Eller finne på noe du synes er skikkelig kjekt men ikke gjort på en stund?

Skrevet

har ikke penger til stort, men prøver å bruke dagene mine på tegning og nettet ;-P men hjelper lite når jeg sitter en del her inne.. men klarer meg ikke uten ;-)

Har symptomer på graviditet, men stoler ikke på de, siden mange får det når de er prøvere..

Men lurer litt da, siden jeg ikke er syk om dagen..

Min normale temp ligger på 34.80 ca.. men siste 4 dagene har den liggi på 36.07 ca.. prøver å holde tankene fra at jeg kanskje er gravid, siden det sikert bare får TR til å utebli enda lengre om jeg ikke er det.. men er jo ikke lett med symptomer ol! hehe

Skrevet

Høy temp er alltid et godt tegn lille Dinamor!! Tenk positive tanker! Hvis det er en spire der så liker den best ei glad mamma ;)

Skrevet

Det går jo an å finne på ting uten at det skal koste så mye.. Hva med å få noen venninner på besøk og se film ellerno, ta opp igjen kontakten med noen gamle venner/venninner, eller bare ta en god og lang prat med mamma?? Pleier å hjelpe på meg hvertfall, blir alltid litt mer positiv til tilværelsen etterpå :) Ellers er jo det kjempekjekt å tegne da!!

Hmm, kan jo selvsagt være du er gravid selv om de slår negativt ut da, men det vet du jo godt selv og sikkert :) Håper hvertfall på det beste for deg!!

Skrevet

ja, den gjør nok det.. men er ikke lett.. har hatt en alt for tøff helg, med ei svigermor som ga meg skylden for at vi mistet tvillingene, og utleieren vår som mener vi har stjålet fra dem :-S

Men, prøver å være positiv midt oppi alt.. har også kuttet ut alt sukker (husker jeg ble stygg syk av det på slutten sist, da jeg mistet)

Skrevet

uffameg, leste de innleggene hvis det er du som har lagt de ut :( :( Det er nå virkelig ingenting som er din feil uansett, så det må du hvertfall ikke tro!!

Skrevet

Smurfeline87

jo, det gjør det jo :-)

kan nesten ikke prate med mor om dagen.. vi holder det noenlunde hemmelig at vi er prøvere igjen (er kun søstra mi og samboen som vet).. og mor leser meg som en åpen bok.. hehe

Kan hende det er hcg nivået mitt som øker sakte.. sist tok jeg test 2 uker etter ikm.. så vet jo ikke.. hehe

Skrevet

ja, de innleggene på "anonym" er mine.. er stor fortvila om dagen..

forstår ikke at to, så store ting, skal skje på en og samme helg :-O nesten latterlig.. men, vi krysser nå ned dager til vi får flytte hvertfall..

Skrevet

ååå, men da er jo hvertfall håpet der!! ønsker deg i alle fall kjempemasse lykke til!! Men du, få søsteren din på besøk da eller ta en god prat med hun.. Hadde min søster ringt og sagt hun gjerne ville tilbringe litt tid sammen med meg eller bare prate ut om ting hadde jeg blitt superhappy :) Ellers så tror jeg ikke din mor kan få en bedre beskjed enn at dere prøver igjen, jeg måtte ringe min med en gang min kjære ble klar og hun hoppet nærmest i taket av glede, hihi, det var veldig koselig. Sånn hvis du vurderer å fortelle det liksom.

Og du vet, kjipe ting har dessverre en tendens til å skje samtidig, sånn bare for å gjøre det verst mulig liksom. Men du må bare prøve å holde hodet høyt og trøste deg kjempemasse sammen med din kjære! Så kommer dere nok gjennom dette her, og ender opp sterkere enn noensinne :)

Skrevet

Skal til søstra mi litt senere i uka :-) Hun fikk selv en guttunge for en måndes tid siden.. Skal kose masse med han, kanskje kroppen min kan reagere litt da ;-) hehe.. Søstra mi liker virkerlig godt at jeg ikke har fortalt det til andre enn henne, det er på en måte vår lille hemerlighet :-)

Ja :-) vi prøver å ikke la det påvirke oss, vi vet vi ikke har gjort noe galt, hverken stjålet noe, eller gjort noe som gjør at ungene døde fra oss.. Så får vi håpe vi snart flytter inn i huset :-D Gleder oss så mye til det!

Skrevet

huff føler med deg er selv 5 dager ikm og er frustrert over at testene er negative, og hvorfor ikke bare den helsikkes tanta bare kan dukke opp da.. blææ.. er ikke annet å gjøre enn å vente på tr..

lykke til værtfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...