skyttel71 Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Koker dere vannet til babyene deres? Og evt. når slutter dere med det? Har visst varmet og gitt poden vann rett fra springen jeg..
Mamma med to søte små Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Med forrige mann så kokte jeg vannet til 6 md. Kommer til å gjøre det samme denne gangen. Var det helsesøster anbefalte meg
Babyønske �� Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Fikk også anbefalt av helsesøster om å koke til 6 mnd.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Jeg sluttet å koke ved 5 mnd alder... trodde det var etter 4 mnd vi kunne slutte med det jeg da... Jaja, hun er 6 mnd neste uke og ingen skade skjedd :-)
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Når begynnte dere å gi babyene deres vann? Når er det normalt at de drikker vann liksom...
blomstre Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Mattilsynet sin retningslinje er at man kan slutte å koke vann så snart babyen inntar annen føde enn mm/mme, så dette vil jo da varriere fra ca 4-6mnd. Helsesøster sier 6 mnd fordi de også anbefaler å fullamme til 6 mnd.... men sært at de ikke greier å tilpasse rådene sine til hver enkelt :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå