<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 I dag kan vi feire oss selv litt. Jeg gjør det ved og la husvask være husvask og ta med meg Elida ut i sola! Eneste jeg skal i dag er og lage steik til middag. Og koooooose meg masse med lille mor. Så gratulerer og kos dere med babyene deres. ) Mange kvinneklemmer
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Takk, det samme! Idag har vi rett og slett drittvær, så det bli å holde seg innendørs. Kan ikke huske sist vi hadde nedbør, men nå har det kommet. Skikkelig snøstorm. Tror også at jenta vår begynner å få tenner. Har de siste tre nettene holdt oss våken med skriking. Vi har ikke hatt en eneste våkenatt siden hun ble født. Så vi mistenker at det kan være tennene, hvis ikke aner jeg ikke. Mannen skal på jobb, så vi må klare oss selv, men nå lager han god frokost til meg:) deilig:) Så må jeg lage ferdig bordkortene til dåpen:) Ha en fin kvinnedag!
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 Uff da! Her er det nydelig i dag. Så må jo sitte i snø og nyte. ) Dåp ja.. Hmmm MÅ få sparket meg ut og kjøpt inn til bordkort jeg og. Lager sånt selv men, har ikke nok utstyr. Dåp den 21.03 her.. Uff da.. Tenner er slitsomt for de små. (og oss!) Vi har ei med mage vondt så her har jeg sovet tre timer natt til fredag, fire natt til søndag og i natt vet jeg ikke for har gått med hun på armen nesten i hele natt. Stakkars lita. Blitt bare værre og værre i det siste så skal til legen nå. (blør innimellom når hun bæsjer så noe er det. Og jeg har mage og tarm sykdom og faren masse allergier så tror nok hun har arvet litt) Kos med frokost da!!! Min kjære har jobbet natta på bar i helgen. typisk når jeg hadde trengt hjelp. Og jobber fra 10.00-18.00 på kontoret i dag så håper at magen er litt bedre i dag. Frokosten må nok lages selv her i dag gitt. Men, gleder meg til helga, da skal jeg få sove litt! Passe på og sove litt i solveggen når hun ligger i vognen. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå