Nat27 Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Fant på et annet forum: "PLUMBOTESTEN 1 ss plumbo i pulverform blandes med morgenurinen. La stå i 30 min før du ser på fargen på blandingen. Blå/grønn tyder på jente og Brun/svart/rød på gutt. Men ikkje tiss rett i plumboen, tiss i ein kopp.. og rør i plumboen. Og blandingen bør gjerast utendørs.. ! pga lukt ol.." Ser spennende ut. Jeg må prøve
Blå+Rosa? Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Plumbotesten skal ikke tas før uke 15 for mest mulig riktig resultat, har noe med hormonene i urinen å gjøre
ellaaa Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 noen som vet om det MÅ väre PLUMBO? kan det väre andre merker av noe slikt?
*Nøtta* Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2010 Hehe,så mye rart man kan gjøre. Lurer på hvem som første gang tenkte at dette kunne være noe å prøve jeg?? ;-)
Blå+Rosa? Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Har ikke prøvd selv, men det er det jeg har hørt ihvertfall Kan ikke si at det frister så veldig å prøve, lukter sikkert helt grusomt
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Hihi...jeg hadde både Plumbo og MrMuscle stående - så nå har jeg sjekket.....Men - det var ikke morgenurin - og jeg er da også bare 9 uker på vei... Alt ble forsvarlig håndtert utendørs - vil ikke ha slike avgasser i huset nå Resultat: MrMuscle ble nokså uforandret - kanskje litt mørk gyllen farge (gutt) Plumbo ble derimot svært blågrønn under skummet....(jente) Så da er vi like langt - eller er det sånn at det MÅ være Plumbo - og jeg skal ha jente...(og jeg som har sånn guttefølelse) Hmmmm - like lur som før altså :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå