Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 8. mars 2010 #1 Del Skrevet 8. mars 2010 En akupunktør jeg var hos sa at hun stimulerte aldri eggfeste uken etter egginnsetting... Hun mente at man da kunne få syke egg til å sitte en stund som ellers naturen ville bli kvitt. Så leste jeg at prøvere har 4 ganger så stor sjanse for å misste (svensk undersøkelse) og da lurer jeg på om alle disse medisinene vi tar får syke egg til å feste seg lettere og dermed flere MA/SA/BO osv. som resultat? Det er jo så mange her inne som misster og får dobbelt opp med nedturer og store sorger? Bare en tanke... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141552954-sitter-syke-egg-lettere-hos-oss/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 8. mars 2010 #2 Del Skrevet 8. mars 2010 Dette har jeg aldri hørt om. Jeg har gått til akupunktør tidligere. Selvom jeg ikke fikk ønsket effekt akkurat når det gjalt spottinger og graviditet, pratet vi mye om akupunktur og graviditet. Nå husker ikke jeg hvordan og om hun praktiserer etter innsettingsdagen, men hun sa aldri noe om det som du har hørt. Hvis du lurer veldig på dette, ville jeg forhørt meg med andre akupunktører også. Ellers så har jeg hørt at dersom man først blir gravid med prøverør, er det like stor sjanse for å beholde barnet som ved naturlig måte. Tror de i Porsgrunn fortalte dette. Jeg tror at grunnen til at man hører om så mange som mister her inne (har ikke lagt merke til at det er så veldig mange, jeg da ;-) ), er at det rett og slett er så mange som prøver å bli gravide her inne, og noen av de som blir gravide opplever dessverre å miste. Dette er uavhengig av måten de har blitt gravide på. Jeg kjenner flere som har mistet, og de har blitt gravide på naturlig måte. Ellers må jeg bare si at jeg er så glad på dine vegner, nurket!! Fikk tårer i øynene da jeg leste det her inne. Jeg har en følelse av at nurket ditt kommer til å bli hos deg ;-) Skummelt å lese for mye. Gjør det selv, noen ganger. Det man leser og hører et sted, trenger ikke nødvendligvis å være sannheten. Langt innelgg dette, men håper det har vært til litt hjelp ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141552954-sitter-syke-egg-lettere-hos-oss/#findComment-141555796 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei Håpefull! Takk for hyggelig svar... Er jo mildt sagt bekymret disse første ukene....Prøver å ikke lese for mye... Når jeg sammenligner mine resultat med de jeg kjenner...så har jeg hatt mye mer problem i fht ma sa osv enn noen.... Vel...vi får håpe at akudama og svenskene tar feil! Lykke til med eskimoene! Våren får ting til å spire og gro vetteu! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141552954-sitter-syke-egg-lettere-hos-oss/#findComment-141557807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 9. mars 2010 #4 Del Skrevet 9. mars 2010 Det har jo gått bra med deg så langt, ihvertfall ;-) ..tiltross for at det er tidlig enda. Vet at det er lett å si, men ta en dag av gangen, og nyt hver dag som går bra. Refleksologen min sa til meg: gled deg over det barnet som skal komme, ikke over de du ikke har fått ;-) Synes det var kloke ord ;-) Jeg har aldri fått oppleve å være gravid, og har jo derfor heller aldri mistet. Skjønner godt at bekymringene dine kommer på rad og rekke. Anbefaler deg allikevel til å prøve og tenke positivt. Lykke til videre. Denne gangen går det bra. Jeg pleier ikke ha noen følelse om hvordan det skal gå for andre, men har det med deg nå ;-) Det må jo tyde på noe godt ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141552954-sitter-syke-egg-lettere-hos-oss/#findComment-141561353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå