Gå til innhold

Angst for vekta mi


LittLykkelig

Anbefalte innlegg

Okei.. Det sies at ingen spørsmål er for dumme. Så da får vi se ;) Er overvektig, og har måtte møte min frykt for å veie meg og at noen skulle vite hvor mye jeg veier. Er 27 uker nå og har plutselig lagt på meg 5 kg på to mnd! Før dette la jeg ikke på meg noe, men tok av et kilo fra 3 til 4 mnd.

 

Spm er slik: må samboeren min få vite hvor mye jeg veier? Er det et tidspunkt ved fødsel der de roper ut "kvinne 27 år, vekt bla bla bla" eller at de gir han helsekortet eller at jeg må veies foran han? *Humre* Vi deler vanligvis alt, men han må ha verdens mest urealistiske syn på meg da han ville tippet at jeg veide 70 kg når jeg veier flere titalls mer.. Vil ikke bryte hans illusjon og la han få vite at jeg faktisk nå veier like mye som han! *Flau*

 

Hjelp meg.. anyone? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har iallefall vært igjennom 3 svangerskap - og på ingen tidspunkt har noen ropt opp hvor mye jeg veide ;) Så det trenger du ikke bekymre deg over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, samboeren din får ikke vite hvor mye du veier. Har aldri opplevd å blitt veid på sykehuset, verken i forbindelse med fødsel eller i løpet av svangerskapene.

Hvis noen mot formodning finner på at de skal veie deg kan du jo bare sende mannen din ut på jakt etter en brus eller no?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...