Gå til innhold

Jo-jo følelser...

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Hmm....litt stillere her inne enn på ass.bef.!

Her går dagene saaaaaagte. Enkelte dager er jeg superoptimist og kjenner mye rart i kroppen. Andre dager har jeg helt angst fordi jeg synes det er så stille i kroppen....lørdag topp dag...i dag angstdag...

Leser under her at dette er normalt...men jeg blir jo livredd likevel...Synes det er litt sånn jo-jo følelse...

Puppene vonde...så ikke så vonde...

Litt strekk og spreng...så helt stille...

Litt uggen på morgenen...så hestehunger på kvelden...

Litt trøtt og må sove på ettermiddagen...så plutselig ikke trøtt...

Litt rar smak i munnen...appesinjuice og sjokolade smaker rart...

Gråter lett og er litt hissig...men det er jo egentlig også normalt ellers...

Såååå vonde dager....vil så gjerneat dette skal gå bra. Og så leste jeg at prøvere har 4 ganger så stor sjanse å misste enn vanlige svangerskap...sukk...

Tøffe dager dette...og enda et par uker til UL???

Versågodbligal!

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Ja ikke sant. De første ukene går sinnsykt sakte....

Symptomer kommer og går hele tiden, noe som ikke akkurat hjelper på som du skriver :P

Dette med at vi har 4 ganger så stor sjanse for å miste vet jeg egnetlig ikke om stemmer, tror det går mere på at vi vet at vi er gravide tidligere og derfor vet vi det også med en gang det har gått galt.

De som ikke driver med dette "gamet" vet kanskje ikke at de har blitt gravide og tror at mensen er litt forsinket, mens de i realiteten har hatt en tidlig SA.

Blir jo egentlig bare spekulasjoner dette da, men jeg tror nå i all fall at det er slik.

Kjære T

Det går VELDIG i bølgedaler...

Går og trykker på puppene hele tiden...er de litt ømme eller ikke?

Men synes liksom den gode sprengen i livmora ikke er så tydelig...

Skrekkuker altså...blir jo helt KOKO i hodet!!!!

Men ingen blødning heldigvis...

ja nå er de ømme men sikkert pga at jeg har kverket de i håp om kjnne bitte litte grann...til og med fått ophovnede kjertler:/

men ikke noe blod nei....det ma som er blitt min store skrekk,aldri hatt det men føler alle har det en eller annen gang....?

Uff ja....er skikkelig i bølgedalen selv idag...

Skal til ny UL imorgen 9+0 og vet jo at siden jeg så hjertebank sist er det stor sjanse for at alt fortsatt skal være strålende bra imorgen... Men - nå har jeg plutselig fått det for meg at det ikke er liv der inne... Dette er jo bare en tanke som er helt surrealistisk - ikke hold i noe annet enn at magen ikke er like oppblåst som igår kanskje...

MA er den store skrekken...hadde en i nov09 håper aldri, aldri mer!

Krysser fingrene for oss alle her inne!

Annonse

Jeg hiver meg inn i værsågodbligal - kluben! Har trolig blitt gravid mellom to ivf forsøk, men tror det fortsatt ikke..... Kjenner etter alt, men har ikke merket noe... Kanskje bittelitt kvalm innimellom....dersom jeg legger godvilja til...

Skal trolig være i uke 6 og håper på UL før påske... Kanskje jeg tror det om jeg får se det! ;o)

Lykke til alle gale damer!

Først av alt vil jeg gratulere deg med spiren :-) har fulgt med deg litt i kulissene her, så det er fantastisk at den endelig satt hos deg!

Nå er jo jeg rimelig "nygravert", men det er utrolig flott at man kan ha noen i samme situasjon å dele tanker og følelser med. Når man har slitt i så mange år for noe, så er det jo normalt at man blir ekstra redd for å miste det man har lengtet etter i så mange år.

Man kan bli rimelig sprø av disse berg-og dalbanene man er igjennom, positiv en dag, og så er man full av angst neste dag... men i dette gamet er jo det meste normalt, men alt oppleves jo forskjellig fra kvinne til kvinne alikevell.. så det er ikke lett å tolke om noe som er normalt for noen er normalt for meg liksom.. :-)

Men uansett jenter, vi må prøve å tenke positivt - for dette er vår sjanse :-) og dette greier VI!!

Hjelp...

Synes alle symptomer blir svakere og svakere..

Puppene ikke vonde lenger...litt tunge kanksje men ikke så sprengte

Ikke trøtt på ettermiddagen...fint lite av noe...

Hjelp har spiren sluttet å gro eller er dette også normalt?

Huff for noen skrekkdager...kjenner etter, men synes det er så stille...

Ingen blødning heldigvis....

Tøysekroppen, er du der? Hvordan går det?

Hei Nurket1!

Jeg tror nok det er vanlig at symptomene varierer litt i styrke, husk noen kjenner ikke noe før de er kommet i uke 6-7, mens noen har sterke symptomer allerde fra uke 4. Vi som går på progesteronstøtte i begynnelsen vet vel egentlig ikke om symptomene kommer fra den eller fra spiren... eller en kombinasjon og vi er vel litt mer var på alle variasjoner.

så lenge du ikke har blødninger vil jeg tro at alt er i orden med den lille spiren din. Når skal du på UL? Forstår at du har opplevd en del som gjør at du er ekstra engstelig (jeg har 2 MA bak meg), men denne gangen SKAL det gå bra :-) November er en lykkemåned skal du se :-) Hihi, jeg blir 40 den 10..

Hei Turva!

Takk for trøst...enkelte dager er bare litt tøffere enn andre...

I dag tøff dag...det skal noe til å greie å holde motet oppe hele tiden når man har prøvd en del....vanskelig å slippe gleden helt til...

Synes det skjer lite i kroppen i dag etter mye bøll tildigere....men det er vel som du sier litt bølgeffekt...bare det ikke blir mindre og mindre...

Huff...jeg vil bli dritkvalm ++++++ nå!!!!

Hei Nurket1.

Skjønner dine tanker og frykt...men tenkte jeg ville bare fortelle at jeg også mistet de ømme puppene og trettheten på kvelden og kvalmen og "alt" - men alt var fint på UL likevel... Puppene ble riktignok plutselig ømme igjen - særlig på kvelden - når jeg var 8+noe...men da hadde de vært mye mer ufølsomme enn tidlig i graviditeten en god stund.

Dagene går likevel opp og ned her også, vet ikke helt når jeg skal tørre å slippe løs gleden... Bittelitt kom nå etter ul kanskje - men kjenner det er heeeelt uaktuelt å se på babyutstyr etc...tør ikke!

Unner deg av hele mitt hjerte å lykkes og håper du har en bedre dag i morgen :)

Klem

Annonse

Huff....vond dag i dag...

Synes alt av symptomer er vekke....

Puppene falt sammen...

Ikke trykk i underlivet...

Og alt annet jeg har følt synes jeg har forsvunnet...

Akkurat nå kjenner jeg panikken ulme...

Ingen blødning...da jeg hadde MA verket jeg nedover lårene og det begynte å komme brun, kornete utflod...så mitt eneste håp nå er at jeg ikke blør og at jeg ikke har vondt noe sted.

Bare tanken på at dette kan gå galt...

Huff så redd jeg er....

hæææ?? kan det??

det hadde jeg hin dagen og tenkte ååå så fantastisk ett symptom!!

da var det kankje ikke det da...jeg har en rævva dag og hlar kroppen gjøre sitt for det er så lite jeg kan gjøre med...men sender fortsatt gode tanker ned i magen...klamrer meg nok til ett aldri så lite halmstrå innimellom...

går sånn opp og ned....jeg vil spyyyy og være dårlig og ikke være i tvil!!!

jah....det tror jeg også...men det ekle er at jeg plutselig igår fikk en stor klar tanke og dte var at dette har allerede gått gale...

men gråter ikke enda så litt av det er nok forsvarsmekanismen som slår inn fremdeles...håååper så inderlug på litt rettferdighet og at jeg får mitt livs bakoversveis å får se ett bankende hjerte på tirsdag...*drømme*

begynte også å tenke på de morsomme innleggene vi skrev for en tid tilbake om hvrdan prøverørsbarn så ut,simpsonhår og ingen hår i det hele tatt heheheh:) ikke mye som tydet på små redde sjeler der...

Det som bekymrer meg at utviklingen av symptomer går feil vei...fra å kjenne masse til ingenting...

Hadde ikke vært så bekymret hadde jeg kjent lite og så øket det på...

Har kastet opp et par ganger men det er nesten det...

Har litt is i hjertet akkurat nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...