Gå til innhold

Gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :) Vil vite det denne gangen, har ultralyd 26.04.10 så blir spennende å se! Sist ville vi ikke vite, men da kunne de ikke se det på ultralyden heller. Vi håper vi får jente nå siden vi har gutt fra før, så vi kaller henne Mia foreløpig som hun skal hete om det blir jente.

Hei, tvillinger på vei her.

Vi får se hva de finner ut på ultralyd. Er spent om det er begge kjønn, men har ikke navn enda. Kanskje like greit, har ikke lyst å kalle dem for noe jeg senere ville angre på. Kollega mi kalte babyen Hanna hele veien fram til fødsel, men så ble det gutt likevel. Tror man blir ganske knyttet til det man ønsker seg så inderlig, og da er det lett å bli skuffet når det kommer annerledes. Hovedsaken er at babyene er friske om gutt eller jente.

Lillemann heter veslen. Vil ikke vite kjønn enda. Sist hadde vi også navnet klart, og det ble jente istedenfor gutt. Så jeg vet hva jeg ikke vil gjøre denne gangen: å gi veslen et navn FØR jeg er helt sikker - så da vil fødslen vise det. Sist var jeg nok så pass innstilt på at det blir gutt at det var litt rart å få jente som ikke hadde navn. Enig med anonym: frisk og rask det er det som gjelder

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...