silja33 Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Hei,vil gjerne bli med på treff,har vært lite aktivitet på Larvikssiden med treff,har vært noe i Sandefjord,hadde vært koslig,har selv termin 4.april,dagene blir lange av og til.
M@msen Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2010 Kanskje noen som kommer etterhvert??? Kanskje vi blir litt fler?? Mange i sandefjord på treff da??? Jeg venter min 3 nå, termin i juli;) Jeg har jobbet 80% frem til nå, og satser vel på det en tid til fremover:)
silja33 Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Har vært fler intressert. men,har ikke vært mer enn to på treffene,ikke lett og passe for alle,må bare prøve.
M@msen Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2010 Ja det er klart det ikke kan passe for alle!!! Men vi kan jo prøve å sette opp ett treff litt frem i tid så kanskje flere kan? Når passer det for deg???
silja33 Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 det passer for meg neste uke,alle dager untatt mandager,jobber ikke nå,så kan jo prøve og sette en dag til uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå