3barns-mamma <3 Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 er dette tegn på graviditet? husker jeg hadde det slik med første mann. men visst jeg har regnet riktig på syklusen, så skal jeg bare være 5-6 dpo i dag.....
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 dette er både og symptom.. kan være et tegn på graviditet, men kan også være en del av ankomsten til TR, enda man ikke har opplevddet før..
3barns-mamma <3 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 ok, for jeg pleier ikke ha det.... men det er skikkelig vondt rett etter O liksom så går det over etter ca 15 sekunder... er skikkelig kvalm om morningene også, og ingen mat frister, enda jeg er en person som altid spiser frokost så kanskje jeg er gravid da får vente noen dager til med å teste
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Hei:-) Kan desverre ikke hjelpe deg, men lurer på når du har ikm. Jeg har nemlig ikm 15.mars, og er også kvalm og trøtt på morgenen. 2.eller 3. dagen jeg merker noe til det. Er veldig spent nå. Forrige sv.skap visste jeg at jeg var gravid før ikm og positiv test nettopp pga kvalme:-) Lykke til, og måtte vi begge være gravide:-)
3barns-mamma <3 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har oxo ikm 15mars jeg sitter her å har kvalme byer akkurat no. Og det ligner jo ikke meg i det hele tatt :-P og ikke minst at jeg er trøtt hele tiden. Tenkte å ta en rfsu test senere å se om jeg kansje får noe utslag siden de er så følsom :-P er nesten sikker på at noe er på gang her siden jeg er så kvalm oxo. Vi er ikke prøvere, men om jeg er gravid så blir vi jo glad for det;) håper du er gravid oxo da;) klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Huff ja det er fryktelig spennende:-) Godt dere blir glade selv om dere egentlig ikke er prøvere! Jeg har bestemt meg for å prøve på fredag. Har liggende noen billig tester, men de er også sensitive. Sist jeg var gravid testet jeg positivt 3 dager før ikm. Da er det bare å krysse fingrene:-) Gi en lyd når du har testet, og ikke bli lei deg om den er negativ i dag. Er jo tross alt en uke til ikm. Spennende at vi har ikm samme dag:-) Klem til deg også:-)
3barns-mamma <3 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2010 Ja jeg skal gi en lyd når jeg har testet vet at det er egentlig for tidlig, men siden jeg har fått positiv før, opptil 6 dager før mens, så satser jeg på å ta en i dag men blir ikke lei meg om den er negativ i dag heller, for som sagt, det er tidlig enda :-P
3barns-mamma <3 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2010 hei, jeg fikk ikke testet i dag likevel de var selvfølgelig utsolgt for den rfsu testen men har bestilt cb fra billigetester, så de kommer vel i posten på onsdag så da tar jeg en da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå