Gjest Fluxi 08 Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Har en som snart blir to,brukte 1.5 år på å bli gravid med han,med hormonhjelp! Hadde veldig ustabile sykluser den gang og sleit lenge med å finne eggløsninger.Jeg hadde brukt p-piller i mange år før jeg slutta. Nå går jeg på pillen igjen, men tenkte å slutte å heller bruke kondom for å gjøre kroppen "klar" til vi skal begynne å prøve på nr 2. Er det vanlig å bruke like lang tid på nr 2 ? Må jeg se for meg og bruke hormon denne gangen også?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Det er vel litt individuelt det der... Vi brukte 6 pp på førstemann, og er nå i 12 pp med å få nr 2.....
Gjest Fluxi 08 Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Takk for svar. Det har du helt rett i. Har hørt at i noen tilfeller går det fortere med nr 2, men som sagt, for noen stemmer det for andre ikke. Når jeg brukte så lang tid på nr to så forventer jeg meg ingenting. Jeg er forberedt på det meste. Minsten blir snart to snart, skulle ønske det ikke ble så mange år mellom han å et eventulet søsken.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Ja jeg syns du fortjener det går fort med nr 2 når det tok så pass tid med nr 1!
Makko med to små gutter Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Du er vel kanskje på feil forum for å få ønskede svar? Mange her har jo prøvd enstund. Vi brukte 8-9mnd på nr 1, og er gått over i 13pp med nr 2...
Gjest Fluxi 08 Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 M-79+gutt241208+ønsker2010gull Det synes jeg også i grunn, men det tar den tiden det tar. Hadde man bare kunne bestemt når spiren skulle være i magen selv, så hadde man sluppet mye frustrasjon osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå