Schrødingerkatta Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 rykker tilbake til start :-( TR har satt inn for fullt etter positiv test i går så da "later" jeg som jeg ikke har tatt den testen og begynner på ny pp :-s Neppe noe som klarer å klore seg fast i dette her, men har legetime 7.april så kan se det an til da... Skal aldri teste igjen før jeg er minst en uke over ikm, det er jaffal helt sikkert...usj.. Ønsker dere alle lykke til :-) Klem fra
3barns-mamma <3 Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 huff så trist å høre da håper det ikke er noe gale, jeg kjenner et par stykker som har virkelig hatt blødninger, men fremdeles vært gravide så vi krysser fingrene for at alt er bra du kan jo ta en test til om noen dager å se om den er sterkere eller ikke lykke til i hvertfall trøste klem
Schrødingerkatta Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 Takk for klem :-) Får se litt hva jeg gjør, tror neppe jeg er gravid nå. Symptomene er jo borte også så... Lykke til du også :-) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå