Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

En veldig gammel bruker her...

Jeg lurer bare på noe følgene om dere har lyst å svare.

1) Hvor lenge har dere vært her? (på BIM, bli gravid etc)

2) Hvor mange PP er dere inn i?

3) Hvor mange barn har du fra før? (0-?)

4) Hvor mange ønsker du deg?

5) a) Er samboer/kjæreste/mann/partner enig eller uenig på hvor mange barn? (eks du ønsker 3 han 1, blir enig om 2)

B) Hvis uenig, hvordan løste dere det?

Håper dere orker å svare da...Siden jeg lurer litt...Kanskje dere får vite litt mer om hvorfor jeg lurer hvis mange svarer... ;o) (sikkert ingen men lov å håper... :oD)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Kan svare jeg.

1. På "bli gravid" har jeg vært siden januar da vi bestemte oss for å prøvere. Har vært innom BIM ved flere anledninger tidligere for å lese litt. Jeg har vært klart ganske lenge, men det tok litt tid med samboer'n.

2. Er i min 3 pp nå.

3. Ingen barn, noen av oss.

4. Jeg har lyst på 3, tror jeg.

5,a og B) Sambo vil ha to. Vi får se hvordan ting blir når vi får de to barna, og om vi ser om vi ønsker oss et til da. Jeg tar ingen avgjørelser alene da vi er to om dette.

Skrevet

Kan godt svare;-)

1) Vært på BIM siden januar.

2) inne i min 14. PP nå, avbrutt av en SA i januar.

3) ingen barn fra før

4) blir glad om jeg får 1.

5) samboer er enig.

Håper det hjelper deg noe.

Skrevet

Heihei, nå ble jeg så spent på hvorfor du lurer så da må jeg jo bare svare, hihi.

1) Vært inne litt på bim før vi endelig ble enig om å prøve, men ikke på bli gravid da :)

2) 1pp nå

3) Ingen fra før

4-5) Vi vil ha 2 begge to, men får nå se hva tiden bringer :)

Skrevet

1) Vært på BIM siden nov 07.

2) inne i min 12. PP nå.

3) 1 sønn fra før

4) Jeg vil gjerne ha 2-4 barn.

5) Tror mannen min egentlig bare vil ha 2, men han er liksom ikke helt sikker. Jeg er jo ikke helt sikker jeg heller. Hadde et knalltøft sv.skap + fødsel sist, så vi vil se an neste gang før vi vurderer flere etter nr 2. Men 2 er vi veldig enig om at vi vil ha:-)

Skrevet

1) Siden mai 09

2) Prøvd like lenge, kommet ut av tellingen på PP, men må være ca 12-13.

3) Jeg har to gutter, han har en datter, alle i alderen 10-14

4) Vi vil gjerne ha ett barn sammen :)

5) Se punkt 4;)

Skrevet

1. Siden jan.09

2. 14 pp avbrutt med SA i februar

3. ingen barn fra før

4. glad om vi får barn i det heletatt, men gjerne to

5. han er enig med punkt 4.

Skrevet

1. Har vært bruker på BIM siden jeg ble gravid første gang i 2000, men begynte å bruke forum aktivt igjen i juli 2009.

2. Er nå i min 1 pp etter MA i januar. Var da i min 6.pp når jeg ble gravid.

3. Har fått tvillinggutter i 2001, den ene døde en dag gammel, også fikk jeg en ivf-datter i 2005. Har altså nå to barn.

4. Både jeg og mannen min ønsker oss 3 barn. Mannen min var litt i tvil tidligere, men er nå veldig klar for en til.

5. Var vel aldri uenige, men mannen min ville jeg skulle bli ferdig med universitetsutdanning før vi begynte på tredjemann. Derfor blir det større aldersforskjell på barna enn det jeg skulle ønske.

Skrevet

Hei :)

Føler at jeg er "gammel" bruker her jeg også... Skal prøve å svare så godt jeg kan ;)

Svar: Har vært på BIM siden sommeren 2003, slettet første profilen min og lagde ny i 2005 - det er den jeg har i dag! Var veldig aktiv her i -05, fikk datteren min i februar -06. Ville prøve på nr 2 sommeren -06, men mannen var ikke klar - surfet bittelitt her i -06, -07 og endelig var han også klar for å prøve på nr 2 våren -08. Har vært her på Bli gravid siden sommeren -08!!

Svar: 24 pp, avbrutt av 2 MA (1 MA med tvillinger i uke 12 - ble gravid etter 6 pp, 1 MA med en spire i uke 10 - ble gravid på første mens etter første MA) og 1 SA (i uke 5, ble gravid 2 pp etter siste MA) og x antall kjemiske graviditeter.

Svar: Har en datter på 4 år fra før, så vet jo at vi får det til ;)

Svar: Ønsker meg ihvertfall 2, men helst 3 :)

5) a) Er samboer/kjæreste/mann/partner enig eller uenig på hvor mange barn? (eks du ønsker 3 han 1, blir enig om 2)

Svar: Vi er begge enige om ihvertfall 2 :)

Svar: Vet ikke hva han evt mener om nr 3, men tror ikke det hadde vært vanskelig å overtale han nei! Har ikke vært i den situasjonen, så vet ikke ;)

Jeg ønsket å få barn nr 2 tett i tett etter at førstemann ble født, men mannen var ikke klar da (han var klar på at han ønsket flere barn, men han synes det var litt tidlig og for tett innpå nr 1 - derfor ville han vente). Dessuten hadde jeg ikke jobb da, så vi ventet ifht at jeg skulle få meg jobb i distriktet her (jeg kommer fra en annen by) og opparbeide meg nye rettigheter som svangerskapspenger, permisjon etc....

Synd det tok 2 år å overtale mannen til å bli klar for barn nr 2 og synd at det har gått ytterligere 2 år til med prøving :( Det var jo ikke sånn jeg hadde sett det for meg - men man må jo bare respektere hverandres ønsker og meninger og vente på at den andre blir klar, eller vente til man blir enige :)

Skrevet

hei MaCa

1) Har vært medlem siden januar -10.

2) Er i 2 pp, skulle hatt tr på onsdag. Har siden da dessverre testet negativt 2 ganger så da anser jeg håpet som utgått denne pp.

Håper at tr kommer NÅ så jeg kan gå inn i 3 pp :)

3) Har ingen barn fra før av.

4) Ønsker og håper på 2-3. men får se hva naturen vil.

5) Ja samboer er enig.

Ønsker deg lykke til med prøvinga:)

Skrevet

1. BIM siden august (da jeg fant ut at jeg var gravid)

Uønsket abort siden desember (men der er det ikke noe liv)

Bli Gravid siden februar startet :-)

2. Første så langt, vet ikke om jeg er gravid eller ikke.. 4 dager over IKM

3. To nyderlige englebarn <3

4. To barn...

5. a) Ja, sambo vil ha 3, men jeg sier at det får holde med 2.. men, hvem vet hva fremtiden bringer ;-)

B) forklarte han at vi ikke har økonomi som tilsier fler enn 2 barn!

Skrevet

1.Har vore på bim litt i 2006, men lite aktiv. Starta oppatt no når me beg prøve!

2.2pp men den gjekk te h.. i dag..så 3.

3.Ein flott gut på 3 år.

4.Har ny mann, eg vil ha to med han i tillegg til guten min.

5.Han vil berre ha ein i tillegg til guten min.

Så... ja korleis løyse det? Eg har ikkje tenkt så mykje på det enno. Får ta ein om gangen... Trur og håpar at etter at han er blitt far sjølv, endrar han syn på det!

Skrevet

- Tja.. var det alt i 2007 da?

- Godt spørsmål.. Fra mai 2008 til nå.. Kom ut av tellinga etter BO i uke 9 i mars i fjor. Og en tidlig SA i uke 5 i desember.. Nygravid nå og krysser alt jeg kan for at det skal gå bedre nå.

3) Hvor mange barn har du fra før?

- Ingen av oss har noen fra før.

- 1 (tror jeg)¨

- Dette har foreløpig ikke vært diskutert. Vi er fornøyd om vi klarer å få en i hvert fall..

:-)

Skrevet

- Ååå har vel vært her siden slutten av 2008 eller begynnelsen av 2009.

- Nå er vi i vår 14 pp. Ting tar tid:(

- Ingen barn ennå..

-Vil minst ha 2 stk.

- Tror vi er ganske enige om hvor mange barn vi skal ha. Vi må bare først greie å lage dem først! Man vet jo ikke før man er oppe i situasjonen med flere barn. Vanskelig å vite. Det kan jo være ganske tøft å ha flere barn, vet jo aldri hvordan de blir..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...