Gå til innhold

Sengeliggende pga bekkenløsning..

Anbefalte innlegg

Jeg har nå klart å bli totalt lenket til sengen/sofaen pga av bekkenløsning :( Kommer meg ikke på do eller noen ting uten hjelp fra samboer..

Vi har ingen barn fra før, men jeg klarer meg som sagt ikke alene.. Har noen vært i samme situasjon? Kan samboeren min bli sykemeldt pga min bekkenløsning?

Noen som har tips til hva vi kan gjøre?

Fortsetter under...

Hei...har vært der selv ja og er der delvis nå.... samboeren din kan dessverre ikke sykemeldes pga deg:(..Men,han kan sykemeldes på seg selv pga han er psykisk utslitt pga hjemmesituasjonen eller noe sånt... Jeg hadde det sånn 2 siste mnd av første svangerskapet mitt...Måtte ha hjelp til ALT... Nå er jeg i uke 32 og har hatt BL siden uke 14...,gikk raskt til akupunktur og fysio og det har hjulpet. Pluss har hatt vett til å ta det med ro. Har en datter på 3,5 år nå i tillegg. Mannen har reisejobb,men kommer til å være hjemme til jeg har født.

Klarer dessverre ikke å ta meg av datteren min sånn situasjonen er nå.

Håper at jeg ikke blir verre,men har dårlige erfaringer dessverre.Har siste uke fått mye nedpress samt økt BL fremme...Og da er d egentlig ikke så mye å gjøre enn å ta det med ro.... Tips til hva du bør gjøre?hmmm...er ikke så mye å gjøre med det dessverre:( TA livet med ro...Når det har kommet så langt så tror ikke jeg du blir bedre uansett hva du prøver dessverre,det er min erfaring... Hvor mange uker er du forresten?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...