Gå til innhold

Tok samboeren min i å ronke i dag..bare seriøse svar ønskes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vet at det plager meg at han gjør det,jeg blir helt skjelven,kvalm og dårlig de gangene jeg har tatt han i å ronke.Sto opp tidlig med gutten vår for at han skulle få sove og det jeg finner på rommet er en våt sokk full av sperm,vi har snakket mye om dette fordi det plager meg og han har lovet å ikke gjøre det når jeg er i huset..Spiller ingen rolle at han gjør det så lenge jeg ikke er i samme hus.Jeg klarer ikke legge meg før han fordi jeg er redd han skal ronke.Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpes meg.....

Må si du virkelig har store hverdagslige problemer!

Han var kåt, han ville ikke plage deg.

Han er mann, menn gjør sånn.....

Take a chill pill!

Skrevet

Hva er det du ikke liker ved runkingen? At han runker fremfor å ha sex med deg, eller ligger det noe mer bak det?

Skrevet

Sorry hvis du føler dette er et useriøst svar, men hva er du redd for?

Hvis dette er tilfelle så bør du få hjelp, det er ikke normalt å føle det sånn.

Skrevet

Hva er du redd for egentlig? At han ikke skal ha like mye lyst på deg?

Eller syns du det er nedverdigende å ta seg en runk?

Jeg skjønner ikke helt hva som er så galt med at han tar seg en runk i ny og ne. Det er helt normalt.

Skrevet

Hvorfor får han ikke ronke da? Er jo helt natulig det vel. Er bekymret for min om han ronker for lite, hehe.. Jeg masturberer selv masse, gjør det jo fordi jeg liker det og synes det er godt:

Skrevet

en sokk liggende på gulvet full av sperm hadde jeg også blitt drit sur for! Maken til tull, man rydder da opp etter seg? Men, at du plages av ronkingen forstår jeg ikke, med mindre det ligger noe bak som du ikke forteller... Eller, hva skulle det være liksom? Hvorfor blir du skjelven osv? Kanskje du skulle jobbe med deg selv når det gjelder dette?

Skrevet

Jeg har det på samme måten som deg hi. Så jeg tror ikke det er helt uvanlig og unormalt. Men vi må nok bare lære oss og leve med det..

Skrevet

Kan du ikke tilby deg selv?

Si at han får si ifra hver gang han har lyst på.

Men sier du Nei ofte forstår jeg han!!

Skrevet

Men hva er det som plager deg sånn med at han ronker da? Det er jo en aldeles deilig ting (sikkert, jeg er jo ikke mann, så jeg vet ikke heeeelt sikkert men...). Er du av typen som ikke klarer tanken på å onanere å? Det er en naturlig ting å gjøre, og har du ett annstrengt forhold til deg, så er det kanskje noe du burde jobbe med?

Og spurte du han om han hadde gjort det? Menn har av og til ufrivillig sædavgang mens de sover, kanskje han hadde det og tørka av seg med sokken?

Skrevet

Han må jo få bestemme over sin egen kropp!! og gjøre hva han vil med den..

Skrevet

Hvorfor er du redd for at han skal ronke? Hva er det som plager deg med det? At han skal tenke at du ikke er god nok for ham?

For mange menn er dette en helt naturlig greie, nesten som å dusje eller pusse tennene. Må vel være bedre at han ronker enn at han skal gå rundt uforløst og frustrert. Jeg syns det må være verre å finne størknet sperm inni en sokk, enn å ta mannen i å ronke..

Onanerer du ikke selv?

Skrevet

Min mann ronker hver dag, har altid vært sånn. Plager meg ikke.

Skrevet

Vet ikke selv hva jeg er redd for,blir bare helt dårlig og vil ikke at han skal gjøre det mens jeg er i huset,jeg er helt hysterisk nesten for det og det er helt forferdelig å føle det sånn..føler ikke at han respekterer meg i det hele tatt som gjør det når jeg er i nærheten når han vet godt hvordan ejg føler det.

Skrevet

Ganske dårlig stil å legge igjen den sokken da.

Enten onanerer dere sammen, eller så får han plukke opp etter seg.

Når det er sagt, så runker alle menn. Også lykkelig samboende eller gifte menn. Ville blitt mer bekymret om mannen i mitt liv sa han aldri runket.

Det virker som du har litt angst forbundet med tanken på dette. Det kan være du burde jobbe litt med den. Det må være slisomt for dere begge. Men jeg tør påstå at det er din reaksjon, ikke det at han runker som er grunn til bekymring her.

Skrevet

Vet ikke hva det er jeg,men kanskje det har noe med at jeg har dårlig selvtillitt?Vet ikke jeg altså,jo onanerer selv men det er jeg jo nødt til for han stimulerer jo ikke meg i det hele tatt når vi har sex.Jeg fant sokken og spurte han og da sa han at han hadde gjort det..Han vet hvor mye det plager meg og det at han ikke respekterer meg er vondt.

Skrevet

Jeg masturberer nesten hver dag, ofte i dusjen. Jeg kunne nok ikke sluttet med det selv om mannen min ikke likte det. Det er jo ikke fordi jeg heller vil onanere enn å ha sex med ham, jeg synes tvert i mot jeg holder libidoet i gang med det, og sånn er det nok for de fleste menn også....

Det at du reagerer så kraftig på det, må jo ha noen dyptliggende årsaker som du kanskje burde jobbe med, kanskje sammen med noen profesjonelle?

Skrevet

spermsokker vil jeg ha meg frabedt altså, men ellers så er det helt greit for meg at han rører ved sin egen kropp. Jeg syns jeg ser at han skulle prøve å nekte meg å onanere!

Skrevet

Respekterer ikke deg. HALLO, du kan ikke nekte en mann å gjøre hva han vil med kroppen sin. Da er det du som ikke har respekt.

Dette må være et tulleinnlegg.

Skrevet

Du trenger psykolog hjelp!!! Det er helt normalt å ronke, du kan ikke nekte han en helt naturlig ting.. Det har heller ikke noe med deg som person å gjøre.. Tror neppe mannen din ronker for å være jævlig mot deg. At du blir kvalm og dårlig er ikke normalt.

Stakkars mann som må leve slik, og stakkars deg som føler det slik, det kan ikke være lett, og jeg tror du trenger hjelp.

Nekter du han andre normale ting og? Som å være med venner, snakke med kvinnelige kollegaer osv og?

Skrevet

Jeg skjønner deg, HI. Jeg har det faktisk på samme måte.

Skrevet

Du har fått veldig mange seriøse svar, som stiller tilbake et seriøst spørsmål, og det er hva er det som gjør at du reagerer så kraftig negativt på noe som er helt normalt.

Det eneste svaret du har kommet med at du har bedt han la det være fordi du blir dårlig av det, du har ikke nevnt noe om hvorfor du blir dårlig av det.

Så kom igjen skal du ha mere seriøse svar på dette må du ut med grunnen til at det er så ille. Du bør også forklare det nermere til han, for det er en stor ting du forventer av han, når du forventer at han ikke skal kunne ta seg et ronk når han måtte ønske i sin egen seng.

Skrevet

Onanerer dere noen ganger sammen?

En kveld dere er i det erotiske hjørnet, du kan vise ham hva du liker og hvordan du skal tas på, og motsatt.

Det kan hjelpe dere begge på vei, han til hvordan han kan stimulere og kose med deg, og du til å få bedre selvtillit og se at mannens ronking er en like naturlig greie som din :)

Skrevet

Kakklehøner som elsker andres problemer, skjønner dere ikke at dette er tull??

Skrevet

Om det finnes en fobi mot runking så har du den! Vil anbefale deg å snakke med en psykolog, for slik reaksjon på at et menneske gir seg selv nytelse er ekstremt feil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...