Sarah70-har 2 gull Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Begynte å blø kraftigere fredag, dryppingen ble mer og mørkere blod, så kom store blodflak og ingen tvil om hva som meldte sin ankomst....Har følt meg helt tom siden og kaver for å finne noen ålreite tanker for dagene som kommer. Vet jo at det er pån igjen og nye muligheter men akkurat nå virker alt meningsløst. Jeg kommer tilbake når jeg får summet meg litt. Lykke til dere som har testet positivt - og som skal teste i disse dager! Hilsen Sarah
Gurine og gulla Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Uff så leit. kan ikke gjøre annet en å håpe at det går bedre neste gang... Går nok bra da skal du se:) *trøsteklem*
MammaHåpet Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 uff ,Sarah...så forferdelig trist og fölt og urettferdig....jeg blir kjempelei meg på dine vegne...det er bare såå fält å oppleve no sånt.. men det finns fler muligheter..ikke gi opp. trösteklem <3
MK73 Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Nei, nei, nei, nei, nei, Sarah! Nå ble jeg fortvila, og kjenner at jeg er så lei meg på dine vegne! Det eneste positive i det hele er at hver graviditet betyr at det er mulighet for barn lenger fremme - men jeg skjønner at det ikke er en faktor akkurat nå. Det eneste jeg kan si er at jeg vet hvordan du har det, og føler virkelig med deg. Ta den tiden du trenger - hyl og gråt og bann og vær sint og oppgitt og gjør alt det du trenger for å komme deg gjennom minuttene, timene og dagene fremover. Så er vi her når dagslyset viser seg igjen.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Veldig lei meg på dine vegne Sarah! Det er så trist når det ender sånn....kjenner til den håpløse, tomme følelsen! Vanskelig å vite hva en skal si også - annet enn at jeg føler med deg og håper virkelig du lykkes neste gang. Håper du får mye trøst og omsorg fra dine kjære... Klem fra meg
Mia71 Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Sender noen klemmer jeg også. Føler så inderlig med deg, Sarah!! At du ble gravid gir et langt større håp ift fremtidige forsøk, men skjønner at det ikke trøster nå. Ta vare på hverandre og håper dere klarer å skape litt ro rundt dere. Sykemeld? Håper å høre at du er igang snart igjen.
flikkflakk - gravid:-) Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Uff! så trist!!!!! Satser på bedre lykke neste gang! Det blir din lykkebeibi en gang skal du se:-)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 8. mars 2010 #8 Skrevet 8. mars 2010 Huff så tungt! Dette er en av de tingene man helst vil slippe å oppleve...noe av det værste man opplever tror jeg...man skal sørge over noen man aldri har fått møte....så mange drømmer som brister og plutselig ser alt annerledes ut fremover... Ord blir fattige...trøsteklem til deg... Stakkars.... Håper du finner motet til å prøve igjen. Kroppen viser at den kan bli gravid!
Astra71 - tvillingmor Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 Åneeeeii! Dette var utrolig trist, Sarah! Jeg måtte inn her nå for å se hvordan det gikk med deg, har tenkt på deg de siste dagene og følt sånn med deg (har kjent meg godt igjen i den usikkerheten du har levd med de siste dagene). Dette var ikke den nyheten jeg hadde håpet på! Jeg har stor forståelse for den tomheten du kjenner på, og for at du trenger en liten pause herfra. Jeg hadde det sånn selv etter hvert som det ble stadig flere negative forsøk. Det tar tid å fordøye en slik skuffelse, og alle tankene som melder seg om hva som skal skje framover. Men, som det også sies over her, dette viser at du kan bli gravid. Og det er et utrolig bra utgangspunkt! Det at jeg hadde en tidlig SA i ett av forsøkene var det som ga legen vår tro på at vi ville lykkes hvis vi bare forsøkte en del ganger. Han sa: 'De aller fleste som har opplevd å bli gravide for deretter å miste, ender opp med baby til slutt!' Det var denne uttalelsen hans som gjorde at vi orket å fortsette, og ha et slags håp om at det kunne gå bra. Nå må du bare ta godt vare på deg selv i dagene framover, og gjøre det som gjøres må for å få dette ut av systemet. Det er kanskje ikke rare trøsten nå, men jeg har ihvertfall stor tro på at dere vil lykkes siden du faktisk klarte å bli gravid denne gangen! Stor klem fra meg
Søskenhåp adopterer Skrevet 8. mars 2010 #10 Skrevet 8. mars 2010 Støtter det Astra sier. Veldig synd det ikke gikk denne gangen :-(
sitron72 Skrevet 8. mars 2010 #11 Skrevet 8. mars 2010 Det var forferdelig trist Gir deg en god klem og håper at du kommer deg litt ovenpå igjen snart.
Pia76.. Skrevet 8. mars 2010 #12 Skrevet 8. mars 2010 Ånei,,dette var trist lesing. Jeg var jo så glad på dine vegne////. ta en pause,,ta vare på hverandre.....neste gang SKAL det gå bra. STOR klæm
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 8. mars 2010 #13 Skrevet 8. mars 2010 Uff, dette var veldig triste nyheter Sarah:o( Har tenkt mye på deg og håpet at dette skulle gå bra.. Har aldri opplevd noe lignende selv, kan bare tenke meg hvor trist og tungt dette må føles.. Håper du snart er klar til å gå videre igjen, trøsteklem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå