Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, vi er også på privatklinikk,tror det kommer litt an på fersk eller frys forsøk. Vi hadde fersk forsøk som endte negativt før jul, fikk da beskjed om at det var lurt å vente en syklus eller to, så eggstokkene fikk roe seg. Vi har ingen egg på frys, og måtte i gang med ny stimulering. Men jeg er ganske sikker på at det er annerledes ved fryseforsøk, da kan du starte raskere. Lykke til.

Etter ICSI, som du har hatt, så må du stå over en syklus. Det betyr at du har en blødning nå, og så kan du starte i den neste syklusen igjen. (Ved Riksen og Ullevål må man oftest vente enda en syklus, men ikke ved de private klinikkene.)

Ved fryseforsøk er det kortere ventetid, det er riktig. Det er fordi fryseforsøk er en mye mindre belastning for kroppen enn et ordinært forsøk.

Jeg har alltid trengt en pause for at eggstokkene skulle få en sjanse å hente seg inn igjen...om du ikke er for "gammel" og føler du har hastverk, tror jeg det er lurt å vente litt både for kropp og sjel...

Veit det er lett å si når det akkurat har gått skeis...men godt med pause og kunne tenke på andre ting. Kroppen blir jo ganske kjørt. Samtidig blir man jo helt koko og vil bare ha ett egge eller to på plass igjen fortere enn.......

Aleris er kjappere enn andre sykehus i byen ja...

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...