Gå til innhold

når bör jeg vente mens???? (helst ikke)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Har googla litt, og det ser ut som at det er vanlig f.o.m RD 10 og oppover. Hvis man bruker crione kan den bli litt forsinket opp mot en uke. Hm....noen må jo ha erfaring med dette. Håper du får svar fra noen som vet, for jeg skriver bare det jeg leste.

Ha en god natt!

hihi, Vimsa, så söt du er, googler for meg å greier ;) takk!! <3

visste ikke at man kunne google sånt, men alt kan vel googles;)

ja, da er jeg iaf på "rett vei" rd 11 i dag, og ingen tegn til mens....:S

håper...håper...

finnes jo ingen fast fasit på dette som du kan forholde deg til egentlig men vet at tiden du er inni er nerevpirrende så det holder!!!

jeg har hatt 3 fersk forsøk. brukt cyclogest på alle tre...1 forsøk kom mens på rd 10 2 forsøk rd 17 og nå ikke i det hele tatt bank i bordet!!!

så det er jo store spenn her.....håper du tester positivt!!!xxxx

Annonse

Jeg har fått beskjed om at dette er helt forskjellig fra peson til person! Og det samme som vimsa, at mensen kan bli noen dager sen med crionoe!

Håper for deg:-)

Tipper du slipper tante rød denne gangen:-)

å takk for svar dere, så bra, men det er jo positivt for hver dag som går og den ikke dukker opp da :)

men töyskroppen, du er jo gravid nå ikke sant? det var derfor du ikke fikk mens? ;)

vel, jeg kjenner iaf ingen tegn til at den dritttanta skal komme, så holder meg positivt innstilt ;) og jeg bruker å bli veeeeldig sötsugen, og sur og grinete og dårlig humör, og kjene meg oppblåst og "ekkel" når den närmer seg, men kjenner meg både fresch og pigg :)

ja ja jeg lever i håpet... :)

oj, så spennende, mamma10! :) Håper virkelig at det har klaffet nå, heier på deg :)

på de to negative forsøkene mine fikk jeg blødning på RD 10/11.

Når skal du teste? Hadde ikke klart å holde meg lenger hvis jeg var deg ;) Jeg testet på RD 13 sist og fikk klar positiv med en gang :)

Hei, mamma10.

Som de andre sier, dette varierer fra person til person. Det henger både sammen med hvor lang lutealfase man vanligvis har, og hvordan man reagerer på den typene progesteronstøtte man får.

Hos meg har det vært slik:

- 3 ordinære forsøk med Crinone: 2 ganger mens rundt RD12 (dvs 14 dager etter uttak) en gang mens RD15.

- Fryseforsøk: ... husker jeg jammen ikke helt, men tror jeg ikke fikk mens før etter at jeg sluttet med Progestan

- 4 ordinære forsøk med Cyclogest (så langt...): To ganger ingen mens, var gravid (ingen indikasjon på blødning, men alle andre menssymptomer). To ganger mens som startet på unormalt vis for meg, dvs lett spotting fra rundt RD 10, og så ordentlig mens den ene gangen rundt RD15, og neste gang ikke før RD16.

Vi får håpe at du ikke ser snurten til den! Ikke bli bekymret for det om du får alle andre mulige symptomer - så lenge du ikke blør, så er det håp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...