Liiiisa Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 er det noen som har det ?? jeg har mange tegn til og vere gravid, jeg har spiral, den satt jeg inn for ca 15 mnd siden, men siden jul og frem til midten av januar hadde jeg 3 blødninger som minnet om mensen, og siden jeg har hormonspiral gikk jeg til doktoren for å sjekke dette opp. da viste det seg at han fann ikke tråden av hormonspiralen, så han henviste meg til sykehuset for UL, jeg skal inn den 17 mars og venter spent.. er det noen som har opplevd noe lignende ???
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Jeg ble gravid mens jeg hadde spiral. Men det var kobberspiralen og den hadde forskyvet seg og dermed ble jeg visst gravid. Så det kan skje...
mamma.for.2♡ Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Min mor ble gravid med meg da hun hadde spiral... hehe... Spiralen fant de aldri igjen... mest sannsynlig datt den ut uten at hun oppdaget det... Ihvertfall det legen sa til henne den gang... Men det er nok flere som har opplevd å bli gravid selvom de har fått satt inn spiral...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå