Gjest Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Tok 2 QR, en igår og en idag, begge svake rød i test sonen, har det noe å si om den er svak eller sterk? Er det noe som kan utløse falske positive tester? Jeg skulle hatt IKM på tosrdag, men kom ikke. Bare lette mens smerter... Takk for alle svar...
Nikamo Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Det sies at en strek er en strek... Og dersom streken kom innen tidsfristen, så bør det bety at den er positiv... Jeg har derimot fått falsk positiv strek på QR tidligere - etter at tidsfristen vel og merke, så jeg stoler ikke helt på disse testene lengre... Jeg brukte derfor CB denne gangen. Du kan jo ta en digital test for sikkerhets skyld, men siden du er 3 dager over IKM, så tror jeg kanskje du kan gå ut i fra at du er gravid... Ble streken noe sterkere fra i går til i dag da?
lunaluna Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 En strek er en strek. Du er gravid! Men for din egendel bør du kanskje ta en cb digital for å få det svart på hvitt! Det er slitsomt med de svake strekene og tolkningen,.. Men gratulerer og lykke til med svangerskapet!
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Den var helt lik, igår og idag.. Har bestillt clearblu nå så får jeg teste til uka Jeg satser på at det er positivt.. Den kom også innenfor tidsfristen, ca 3 min..
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Du er nok gravid! Jeg hadde en svaaak strek med en billigtest, men testet helt tydelig positivt med cb sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå