Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Prøver å bli gravid med barn nr 2, og er nå 4-6 dager over forventet mens, avhengig av 28 el 30 dagers syklus. Jeg tok en test i dag, som viste en antydning til dobbel strek, men først nå et par timer etter at jeg tok testen. Ved første øyekast var den neg...Hva betyr dette? Noen med samme erfaring?

Takker for svar...

Hilsen den håpefulle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tjaa....sånn egentlig ville jeg jo tro at testen var helt tydelig positiv etter så mange dager over ikm...sån egentlig....

men mange tester mye senere enn andre så det kan jo være håp..også har jeg lest meg til at det ikke er lurt å lese av testen etter tiden er gått ut...det blir man forvirret av...ville tatt en digital i morgen tidlig så slipper du tyde disse strekene...

lykke til!:)

Skrevet

Tok en ny test nå til morgenen (er visst bare 4 dager over IKM), den viste svak pos strek sammen med den umiddelbare neg strek, det var i samme øyeblikk som jeg tok testen.

Synes dette er veldig rart, kjøper en digital i dag for å få avsluttet denne usikkerheten ; )

Noen med liknende opplevelser?

Skrevet

Hmmm. Kan være at du har hatt EL litt senere i syklusen og blitt befrukta litt senere...? Eller at du produserer litt lite HCG enda. Ta en digital test og se. Håper den viser gravid.

Jeg tok test 3 dager etter IKM og fikk tydelig klar kryss. Så var ingen tvil hos meg.

Masse lykke til:=)

Skrevet

Heisann, takk for svar! Ja, jeg har nok en en litt lengre syklus en gjennomsnittlig. Testen i dag var iallefall tydligere enn testen i går, ser ut som det går fremover ; ) Jeg prøver meg på digital, og krysser fingre ; )

Skrevet

Ja dette virker jo veldig positivt for deg da:=) Jeg trur nok du er gravid siden du har fått svak positv.Du har jo ikke fått mensen heller, så det er jo virkelig håp. Spennende da. Krysser virkelig fingrene for deg. Du får holde oss oppdatert:=)

Skrevet

Det skal jeg ; )

Ha en fin dag <3

Skrevet

Da er det klart: jeg er gravid igjen <3 Den digitale testen var helt klar. 1-2 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...