@melie Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Da kan det ikek være lenge igjen til vi skal begynne å prøve!! Dette er virkelig spennende altså!!
Vår-tur-snart? Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Så koselig da! Samme her, og det kribler Er det første for deg?
@melie Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 Ja, det blir førtse ja!! Er derfor det er EKSTRA spennende
Vår-tur-snart? Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Da er vi i samme båt Så gøy!! Jeg tok siste pille for 9 dager siden og er spent på hvor lang tid det tar for kroppen å få alt på plass igjen etter 6-7 år på dem. Veldig fristet til å kjøpe eggløsningstester for å finne det ut, på den andre siden har vi litt lyst til å bare slappe av og ta alt som det kommer. Men nå når vi har bestemt oss og det har gått opp for meg hva som (forhåpentligvis) skal skje dette året vil jeg vite alt NÅ! Får vi det til, når skjer det, blir det en, eller kanskje to, gutt eller jente? Åh, så mye å tenke på og å glede seg til!
@melie Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2010 Jeg har ikke slutte på pillen enda jeg da.. Men håpe det ikke blir så lenge til Jeg tenkte det kunne være greit å begynne på Folat et par mnd i forveien ettersom samboeren min er født med leppe-kjeve-ganespalte og det er litt større mulighet for at barnet kan få det:) Men jeg er egentlig ganske klar, så nå gjelder det å ikke mase for mye på han!! Ettersom han er på glid Du får holde meg oppdatert på hvordan det går da!! Hva slags p-pille-merke har du brukt?
Vår-tur-snart? Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Jeg også var/er litt "freak" på det å ta vitaminer og folat før vi begynte å prøve, derfor tenkte vi å vente en mnd eller to før prøving etter p-pilleslutt så jeg fikk gått på folat en stund først. Men så var jeg hos legen i forbindelse med noe annet og spurte da om det var nødvendig, noe hun mente det ikke var. Hun sa at det var billigere og enklere at alle som planla graviditet ble anbefalt å ta folat først, enn at alle skulle teste om de hadde for lite. Jeg har testet folat på meg før og hadde ikke lite, så derfor skulle det holde lenge om jeg begynte på det nå. Det vil jo mest sannsynlig ta sin tid å lage denne lille spiren også, men om det skulle bli full klaff fort holder det uansett med at jeg har tatt det nå. Tok først folattabletter, men nå ha jeg begynt på Lifeline Gravid. Brukte Yasmin.. Jeg er av de heldige som har en veldig klar mann som har sagt en stund at han ha lyst på barn, jeg har villet vente litt pga jobb - men nå er jeg klar. Veldig klar! =)
AO3 Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Jeg får vel kjøpe folat snart, jeg også. Jeg kuttet ut p-pillen (vel, minipille - cerazette) for fem uker siden, og fikk TR for første gang på to år (graviditet, amming og cerazette) i helga, så det virker som om kroppen kommer raskt tilbake til normalen, heldigvis! Vi skal vente et par måneder til før vi begynner prøvingen, da.
@melie Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2010 Jeg går også på cerazette, og har ikke hatt TR på flere år.. Godt å høre at kroppen din kommer raskt tilbake til normalen Håper det gjelder for meg også!! Håper vi også er i gang med prøving om et par måneder Lykke til!
@melie Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2010 Vi for vår del er midt i en flytteprosess..Og mannen har begynt i en meget krevende jobb forrige uke.. Så tenker det er ok å komme i orden før vi begynner å tenke på prøving!! Men håper vi snart er på "høyden" igjen
@melie Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2010 Jeg har enda ikke kommet meg til legen for å spørre om folat jeg.. Flyttingen har tatt så mye tid:) Får bestille time etter påske da.. Er så redd mannen skal ombestemme seg.. Jeg får ta opp tråden litt nå i påskeferien
@melie Skrevet 12. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 12. april 2010 Nå har jeg bstilt time hos legen, ang folat!! Håper jeg kan begynne med det rett etterpå!! Dette blir spennende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå