Gå til innhold

Verdens lykkeligeste :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 11 nå. Har hatt av og på blødninger i over en mnd så jeg har vert bekymret for å si det mildt. Har hatt to ul, men blødd kraftig etter det. Har etter å lest innepå forskjellige forum å vert overbevist om en MA og vert skikkelig deppet.. til nå. Fant VERDENS FIIIINESTE LYD med hjelp av Angelsound :D Først fant jeg pulsen min, så fant jeg hjerteslag på over 170 slag i min. Jeg er såååå glad :) Nå kvir jeg meg ikke til den nye ul på neste mandag, nå gleder jeg meg til å si hei til knøttet igjen. Jeg har lært leksen min kraftig, det er herved slutt å lese alle mulige innlegg og bli fyllt med skrekk. Heller stole på kroppen min. :) Endelig tør jeg å puste skikkelig igjen- JIPPY!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååååå så bra!! Det må ha vært en fin opplevelse :-)

Nei man må slutte å lese alle skrekkhistorier som florerer, en blir bare enda mer bekymret enn man var fra før :-)

Testet positivt selv i dag, men har blødd et par dråper og er jo bekymret, men satser på at det er den vanlige blødningen mange visstnok får rundt ikm. Har gitt seg nå så jeg får bare vente å se på utviklingen.

Ønsker deg lykke til :-)

Klem fra

Skrevet

Det var helt herlig! Jeg lo og hoiet som en tulling og ropte på mannen så han måtte komme å høre også!*hihi*

Viss jeg deg ville jeg prøvd å la vær å tenke for mye over det før du har vert til legen. Du har testet posetivt ( svakt eller ikke!) så da er du gravid.Jeg testet også veldig svakt i begynnelsen de to første gangene og har som sagt blødd nesten hele tiden. Og her går det ( Bank i bordet!:) fint. Jeg håper det går bra for deg også og ønsker deg lykke til :o)

Klem tilbake

Skrevet

Ha ha, ja kan tenke meg at du var glad da ja :-)))

Vet ikke om jeg kommer til å dra til legen, ser litt først hvordan dette utvikler seg, mulig jeg stikker innom for å måle hcg. Man trenger vel ikke legetime til det vel? Tenkte de kunne gjøre slikt på lab'n...

Prøver i allefall å ikke tenke negative tanker og håååååååååper så inderlig det kan gå bra denne gangen :-)

Jeg ble iallefall veldig glad for at det fortsatt går bra med deg, da er det jo håp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...