Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 hvorfor har du behov for å skrive at noen er feit på en pen måte. Du har vel ikke noe med hva folk veier?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Horfor skal jeg påpeke at en person er drug? Er det sånn ala " Ser jeg feit ut i denne buksa?" Tanke nr 1 "Ja, det ser jo ut som noen har malt den på deg" Det du sier " hmmm, synes ikke den buksen passer formen din prøv heller noe med bootlegs for det gjør at du virker slankere"
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 personen har høy bmi, evt noe zen-buddistisk over seg..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 bootlegs gjør at man virker slankere? den må du lenger ut på landet med altså!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Sier du da " Oi, i den genseren der minner du meg om buddah, veldig avslappet og zen "???
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Jo, faktisk.. Det er bevist fordi jeg så det på et tv-program om mote engang *TENK* Bootlegs balanserer ut store hofter iallefall, fordi man blir mer helhetlig (?) enn ved å bruke en stram bukse. Da vil blikket stoppe på hoftene og er man feit så blir det endra større fordi det ikke er noen optisk illusjon som kan lure øyet..
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Ville ikke sagt det. Jeg antar da at folk vet om dette selv....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #10 Skrevet 7. mars 2010 Personen besitter en uungåelig fråtsementalitet når det kommer til fettrik mat og det viser seg i et overdimensjonert(?) legeme.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #11 Skrevet 7. mars 2010 Du er litt tjukk egentlig...? Hvorfor skal man si det til noen? Folk vet da denslags sjøl!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #15 Skrevet 7. mars 2010 Synes stor er et mye bedre ord enn feit/tjukk.. Eller godt i hold/kraftig. Tjukk og feit virker så nedlatende..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #16 Skrevet 7. mars 2010 hvorfor skal du i det hele tatt si til noen at dem er feit??? det har jo du ingenting med.. jeg er feit og veit det utmerket godt selv treng ikke og bli minnet på det .. er det sammen om jeg skulle gå og si du er stygg ell noe anna negativt til andre og det er vel strengt talt ikke nødvendig..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #17 Skrevet 7. mars 2010 fy faen, er det så få med humor her??? nei, rull ut puppen og ta dere en bolle..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #19 Skrevet 7. mars 2010 Er dette humor? Jeg er ikke feit selv, men ser meg for god til å ha det morsomt på feite folks bekostning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå