Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde lap-operasjon 23. februar. Den gikk greit den og jeg har vært heldig og kommet meg relativt raskt etterpå.

Legen jeg snakket med etter operasjonen kom inn ganske så med en gang jeg våknet så jeg husker ikke så godt alt han sa dessverre. Men alt så helt fint og normalt ut hos meg bortsett fra 2 "flekker med endo" som ble brent bort.

Jeg ble i grunn glad for å høre at det var noe, da jeg fryktet at både jeg og mannen min skulle være uforklarlige barnløse.

Men - og her kommer spm mitt; hva skjer nå? Hva venter jeg på? Hva blir neste trekk?

Jeg husker at legen nevnte at jeg skulle videre til IVF.avd. Fint det, men når?

Ringer man og maser? Venter man på et nytt brev fra sykehuset eller hva?

Noen som vet og kan svare meg blir jeg veldig takknemlig. Jeg hører til på riksen.

Fortsetter under...

Ok.....jeg ble sendt til lap av riksen. Etter første samtalen med dem sa legen at de ville sende meg på en lap for å se om de fant noe.

Så da er det vel egentlig riksen som har anbefalt det....? Så hvem skal da sende søknad?

Uff, så vanskelig dette er

Jeg ble operert på riksen i desember, da gikk min opersjonsbeskrivelse til IVF klinikken automatisk. Fikk brev i posten i midten av januar om time for begge i februar. Vi har startet opp med AIH nå. Jeg ble inseminert på fredag. Kan være at dere får samme tilbud.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...