Gå til innhold

Litt utspekulert men...

Anbefalte innlegg

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Hei jenter!

Jeg er verdens heldigste som har 2 flotte sønner på 1 år!! Men jeg vil gjerne ha et svangerskap til, og gjerne snart!

Men jeg har en mann som ikke er klar for en runde til enda..

Dessuten starter jeg opp bedrift nå i starten av april...så jeg veit ikke hvor hurtig jeg får økonomien min opp å gå.

Det jeg lurer på...føler det er feil...men han tar jo ikke ansvar selv!...

Jeg veit når jeg har eggløsning sånn ca. For min mens er etter klokka. Og jeg var super heldig og ble gravid på første forsøk sist!

Når jeg og min mann har "hygge i halmen" så er det nesten aldrig snakk om at han gidder å ta på kondomen. Og jeg går ikke på prevansjon.

Hvor dust er jeg om jeg foreslår "hygge i halmen" når jeg vet at jeg mest sannsynlig har eggløsning, og ikke roper etter kondomen?

Føler det er feil..men jeg er lei av å finne mobilen og regne etter om jeg har eggløsning eller ikke hver gang vi skal ha oss! Han kunne holdt styr selv om han ikke vil bruke kondom!

Hva mener dere jenter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du føler at det er feil selv, så syns jeg kanskje at du har svaret ditt? For det kommende barnet sin skyld, så syns ihvertfall jeg at det er hakket mer positivt om begge foreldrene var like "for det". Selv om pappaen ikke elsker barnet noe mindre for det! Og det er jo kjipt for både deg og han om svangerskapet preges av bekymring for økonomi og lignende.

Skrevet

Spiller vel ingen rolle hva VI mener..??.. :))

Kort versjon: DÅRLIG idé !!

Lengre versjon:

Synes nok d er litt utspekulert, men samtidig så må man være to for å lage barn. Og er han klar over at du ikke bruker prevensjon, samtidig som han ikke gidder selv, vel... shit happens...

Men jeg personlig synes du/dere skal kose dere med tvillingene deres. Siden de er 1 år, trenger de masse, både av kos og stell. Tiden går fryktelig fort, nyt denne tiden !!

Så var d bedriften... Vet du hva du går til ?? Har startet bedrift selv, og d tar myyyyye tid. Økonomi er umulig å forutsi på nye bedrifter, og dersom dere er avhengig av 2 inntekter så bør du tenke deg nøye om.

(Jeg solgte min bedrift etter 2 år fordi avkastningen var altfor liten i forhold til hva jeg måtte ha. De som tok over gikk konkurs 3 år senere)

Graviditet går veldig dårlig sammen med oppstart av bedrift. Skal tvillingene begynne i bhg ?? Da må du isåtilfelle sannsynligvis påregne en del sykdom...

Sier ikke at d ikke går. Kan bli en knallsuksess uten problemer hverken her eller der. Lykke til !!

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Takk for tankene deres jenter!

Grunnen til at jeg spørr dere er rett og slett for at vi her hjemme ikke blir enige. Han vet jeg ikke bruker prevansjon, og har er for lat til kondom!

Vi bruker all vår tid til ungene og vi har iberegnet sykdom når det gjelder bhg. Min mor er hjemmeværende, og min tante, så de stiller opp. Dessuten har ikke min man tatt sin pappa perm enda.

Ja jeg vet hva jeg går til når det gjelder bedriften. Jeg har drevet før med god avkastning. Jeg har heller ingen konkurenter i nærheten osv.Heldigvis tjener mannen min bra så jeg har mulighet til å starte opp.

Jeg er fruktbar i disse dager, og sa i fra til mannen min i sta...han bare smiler! Men når vi snakker om barn så er han ikke klar... Vansklig å tyde!!

Skrevet

Hei du :)

Har sendt deg en PM :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...