Gå til innhold

Når la dere barna deres på eget soverom??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor gamle barna deres var når dere la de på eget soverom og om de sov bedre da enn inne hos mor og far?? Knerten er 6 mnd og jeg sover veldig dårlig når jeg har han inne hos meg og lurer derfor på om vi skal prøve eget soverom?? Tror ratt vi vekker hverandre til tider. Det er vegg i vegg og jeg sover veeeldig lett ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi la snuppa på eget rom for første gang i natt, og hun sov som en stein! :) Hun er 4,5 måneder nå.

Skrevet

Så herlig da:) Har hun sovet godt sammen med dere også??

Skrevet

Så herlig da:) Har hun sovet godt sammen med dere også??

Skrevet

Vi holder på å gjøre klart rom til gutten vår også nå. Han er 5 måneder. Håper på bedre søvn for oss alle sammen.

Skrevet

Vår har egentlig sovet alene hver gang det har vært mulig, siden jeg aldri sover noe godt i samme rom som han. Nå har vi endelig fått eget rom til ham, første natt der inne nå. ganske spent! Tidligre har vi latt ham sove i stua, noe som har fungert helt fint :-)

Skrevet

Vi flyttet gutten vår på eget rom da han ikke lenger spiste om natten, dvs ved 5 mnd. Han hadde sovet i egen seng siden han ble født, så overgangen til eget rom gikk knirkefritt.

Skrevet

Arveprinsen fikk eget rom da han var ca 3 mnd gammel. Han våknet så lett når vi kom og la oss, så vi flyttet han inn til seg selv. :)

Skrevet

da babyen var 3 uker. vet mange synte det er tidlig, men verken liten eller stor sov spesielt godt på samme rom. nattamming løste jeg med en madrass på barnerommet, som ble brukt ved amming (hendte jeg sovnet der da....) har også sovet der om ungen var veldig urolig, syk ol. fungert veldig bra. rommene ligger rett ovenfor hverandre, og dørene på gløtt.

jeg ville prøvd eget rom om jeg var dere. når seprasjonsangsten kommer rundt 8 mnd, blir det ofte vanskeligere få ungen til å godta nytt rom... og mange blir værende med ungen på rommet enda en god stund.

Skrevet

4 mnd gammel var hun da. Gikk som smurt!

Skrevet

Storebror fikk eget rom da han var 6 uker, og lillebror da han var 8 uker. Litt tidlig syns noen, men for oss har det vært den beste løsningen, og både liten og stor får bedre søvn slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...