Gå til innhold

mye smerte nedentil mest på høyre side

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei eg er ei jente på 21år.

på to mnd har eg hatt mensen, men den begynte med brunlig farge og etter ein eller to dager var det vanlig i gjen. sik har det våre dei to mnd. eg og samboraren min prøver å få barn så han går på spøyter for å øke probuksjonen sin. han har gått på dei 3 eller 4 mnd no. eg har mye luft smerte i magen min eg har prøvd det meste. men no for noen dager siden begynte eg å få så vondt nedentil på høyre side. eg var til legen men det viste ingen til på blodprøven eller på urinen og legen tokk ein gavidettest men det var det ingen ting. men eg har vondt nede i foten varm stålende smerter.eg skal har mensen i gjen rundt den 18 i denne mnd. eg føler meg ikkje i form og mye smerter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du venter mensen igjen rundt den 18. kan det ha vært eggløsning du hadde for noen dager siden. Det kan gi smerter noen dager. Men de vil ikke være vedvarende, så det må være en annen grunn til at du har vondt. Du får nesten bare se det an, fortsette smertene og du fortsatt får brunlig utflod i forbindelse med mensen får du kontakte legen igjen.

Også en liten ting til. Ser du har navnet ditt som nick(går utifra det hvertfall), er det så lurt? De fleste innleggene her inne kan søkes opp i google. Så om noen f eks søker på navnet ditt i google, vil de kunne lese hva du har skrevet her inne, og det er jo dels privat informasjon. Ikke at jeg har så med med det, men bare et lite obs hvertfall.

Lykke til med prøvingen.

Skrevet

ja men eg får ikkje til å forandre nicken min. takk for det du har sakt. men når eg går inn på profilen min så får eg ikkje endre det

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med å skifte nick. Husker du å lagre nederst på siden?

Skrevet

Hvis ikke du får til å endre nick, kan du jo evt slette profilen din, og lage en ny?

Skrevet

eg har slette den men får ikkje til å lage ny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...