Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Leter rundt på nettet, men det står ikke noe steder hvor lenge en hel kylling skal ikgge i frityrgryta! Noen her som vet?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 er den rå eller stekt litt på forhånd? Tror ikke du bør legge en rå kylling i frityren...En kylling som er stekt på forhånd lar du ligge i 2-3 minutter i frityren, alt ettersom hvor sprøstekt du vil ha den..den flyter gjerne litt opp når den begynner å bli ferdig;)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 okey.. min er rå, så da må jeg vel steke den først? :-) takk for tips..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Ja, stek den litt i ovnen først, så den ikke er rå, så frityrsteker du den etterpå..blir utrolig godt:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 okey :-D takk takk :-D blir det middag på oss i dag også ;-)
Lemonia Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Lite tips til. Dypp kyllingbitene i litt mel blandet med krydder (f.eks. pepper, chilipulver, paprikapulver, løkpulver og hvitløkspulver). Det gir ekstra sprøtt skinn og god smak. :-)
Lemonia Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Og det er forresten ingenting gald med å frityrsteke rå kylling (jeg gjør alltid det), men ikke legg i hele kyllingen, bare del den opp i mindre biter. Da slipper du brent skinn før innsiden er ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå