Gå til innhold

ømme pupper allerede vekk???:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet jo at mange ikke får sympt før uke 5 eller 6 eller noe sånt og at de kommer og går...

MEN hva om du (jeg) har hatt ømme pupper hele veien siden tre dg før testdato og du våkner 5+3 og det VEKK....omtrent...merker kanskje litt når ejg tar på bhen...syns det var såå rart...har nettopp tatt hcg og deb er fi og flott men tankene rundt enda en begynner å gnage på hjernebarken kan man si....blir sprø!!!

noen andre som har hatt ømme bryst helt fra begynnelsen av og opplever dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine ømme pupper forsvant rett før positiv test, kom tilbake i uke 5, og nå i uke 6 er det borte igjen. Blir litt stressa av det, men håper at det er helt normalt:)

Skrevet

ok det var jo greit at det ikke bare var meg....:) har du tat bp? når du sier "nå i uke 6" mener du at du er 6+ noe eller 5+ noe.....

5+noe da er vi jo i vår 6 svangerskapsuke har jeg forstått?hehehe...forvirrenede greier dette:)

Skrevet

Ja det er litt beroligende å vite at man er fler:) Jeg har ikke tatt bp nei. Skal på UL neste mandag og håååper at vi får se et bankende hjerte!

Hehe, det er sant! Jeg er 6+3, så da er jeg jo egentlig i 7 svangerskapsuke;)

Skrevet

ja okei hihihi:)) en uke lengre du da...gleder meg såååånn til ul at jeg bare har lyst å sove fram til da(hadde nok klart det også)hehehe:)

neste mandag da er du over 7uker da...jeg skal på ul 6+6 eller 7+0 mener jeg det blir...klarer ikke vente lengre...kan vel se om det er liv laga da vel??

Skrevet

Jeg og! Tiden går sååå saaaakte!!!!;P

Neste mandag er jeg 7+4. De kan nok se hjertet 6+6 eller 7+0 ja:) Må være verdens beste syn<3

Skrevet

kan de se det 6+2????:D uuthåldelig dette her:( og det plager meg virkelig at puppene mine kke er ømme idag....jeg er redd jeg går på en smell og tar enda en hcg i morgen eller tirsdag....forferdelig følelse...og den brunlige utfloden har bestemt seg for å bli:(

kan aldri tenke meg at jeg klarer holde meg uten å vite noe i nesten to uker til!! never gonna happen......:/

men en annen ting jeg kom på...når det er tid for fødsel og det så sies det jo at stimuli av brystvorter kan framkalle rier og livmoren trekker seg sammen....er det "farlig" og stimulere de ved sex nå????alt en ska tenke på altså.....

Skrevet

Tror hjertet begynner å slå rund 5+6 men ikke alltid så lett å se det i starten. Men - mine pupper ble også mindre ømme en periode - for så å bli superømfintlige i uke 8. Særlig på kveldene...stor forskjell morgen/kveld her jaffal.

Har ikke hørt at stimulering av brystvorter kunne være riefremkallende... men trodde kanskje at sæd kunne være det...?

Krysser fingrene for deg, Tøysekroppen!!!

Skrevet

Jeg har mest ømme pupper om ettermiddag og kvelden. Er da jeg mest merker symptomene. Men det kommer og går litt. Er i dag 6+6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...