Paula29 Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Jeg håper du kan hjelpe meg. Er helt knust nå... Har hatt veldig vanskelig til å ha komunikasjon med mannen min det siste 2 årene. Vi har barn sammen og er gravid igjent. Vi har prøvd å starte på nytt mange ganger uten at det har hjelpe noe. Eller hjelpe en periode og er tilbakke til det sammen igjent. Nå føler jeg meg at vi er på grense at det vi klarer og ser for meg at sluten nærme seg, selv om at jeg elsker han. Jeg har følelser veldig lenge at han har en "vennina" som trøste han fordi han har fporandre seg mye. Det plager han til og med at jeg gråter. Jeg føler meg elendig og deprimert, jeg vil ikke gå fra han og vil ikke ødelege min familje, men jeg vet ikke hva som kommer til å kjedd. I dag skal vi sitte og prate sammen...er veldig red. Vær så snil å hjelp meg! Hva ser du i min framtiden med han? Takker så mye på forhånd.
Sanna28 Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Hei, Jeg synes det er vanskelig å få opp noe når du forteller så mye. Da er det vanskelig for meg å vite hva som er intuisjon og hva som er fornuft. Vil ønske dere lykke til og håper dere får noe konstruktivt ut av samtalen. Prøv å hold deg til saken og ikke mas for mye på ham om mindre viktige ting. Ta opp det som er mest viktig først, så kan dere prøve å leve med bagatellene eller ta det etter hvert. Sender noen gode og positive tanker over til deg. Lykke til!
Gjest Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Heisann.Jeg kan gjerne ta en titt på deg..Men trenger da din fødselsdato..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå