Schrødingerkatta Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 ...begynner jeg å blø :-( banne, banne, banne :-((((( Er det mulig??? Blir så lei meg nå altså :-( Javel var vel en kjemisk da, ble ikke så veldig imponert over den svake streken på testen akkurat... Var jo slik jeg testet når resultatet ble en MA i fjor..Faen..
Nikkamoren Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Hei Det samme skjedde med meg, så stoppet det igjen. Jeg hadde 4 blødninger de første ukene etter positiv test. Var gravid med tvillinger og begge hadde hjertelyd på ul i uke 7. Nå er jeg i uke 9, var på ul på fredag og alt ser bra ut med den ene, mens den andre hadde gitt opp. Så det kan gå bra! Mange har visst små blødninger tidlig i svangerskapet! Ikke gi opp enda!
Schrødingerkatta Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2010 Ååååå så trist med den ene tvillingen, skikkelig leit at sånt skal skje :-( Godt å høre at dette kan være normalt, men jeg mister så trua når det plutselig begynner å blø...jeg får bare ta det med ro å håpe at det stopper :-s Men tusen takk for svar Lucy, det beroliget meg litt... Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet :-) Klem fra
Nikkamoren Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Hvordan går det nå? Håper blødningen har gitt seg! Tar du kontakt med legen din i morgen så kan du sikkert få målt hcg i morgen og onsdag for å sjekke stigningen
Schrødingerkatta Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2010 Jo nå ser det ut til å ha gitt seg med blod, kun litt brunlig utflod nå. Det har ikke kommet blod i truseinnlegget, var kun på papiret når jeg tørket meg for 2-3 timer siden. Så jeg får bare vente og se, men den svake testen bekymrer meg litt. Urinen jeg testet med var morgenurin men den så veldig utvannet ut (jeg drikker myyye vann pr dag) så kan hende dette har innvirkning på urinen morgenen etter...lov å håpe :-) Det med hcg sjekk var også lurt, kanskje jeg skal det...men tror nok jeg kommer til å vente og se. Tusen takk for at du bryr deg, veldig hyggelig det :-) Klem fra
♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Hei hei!! Jeg også hadde det nøyaktig slik du skrev i hovedinnlegget ditt! Blødde litt av og på i ca 3 uker fra jeg fant det ut i uke 5,tok hcg i uke 8 og var inne på tidlig innvendig UL i uke 9! Alt var bare bra! Så gikk det 3 uker og jeg blødde igjen..... Fikk da en undersøkelse som viste en lettblødende livmortapp.. Nå er jeg i uke 17 og om ei uke skal jeg på UL!! Har kjent liv i magen i ca 2 uker! Prøv og være positiv,det går helt sikkert bra!!
Schrødingerkatta Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2010 Hei! Tror det er over for min del, har vanlig mens nå og har mistet alle symptomer...så jeg tror jeg bare går ut i fra at det ikke gikk bra denne gangen :-( Men tusen takk for svar dere og veldig positivt å høre at det går bra med dere :-) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå