Gå til innhold

Kva sjekk bør ein ta etter SA?

helixxx

Anbefalte innlegg

Eg har no mista i SA 2 gangar rett etter kvarandre. Første gangen hadde eg smerter når SAen og blødningane pågjekk. Ingenting etterpå. Denne gangen verkar det å ta lengre tid. Har blødd frisk blod no i 5 dagar, men SAen starta allereie for 8 dagar sidan. Hadde veldig ilt i magen og ryggen no når eg blødde mest og. Blør fortsatt litt og reknar med at det er heilt normalt, men har skikkeleg ilt nedanfor magen + ryggen + forstoppelse. Tenker eg må kontakte legen min i morgon. Kva bør eg sjekke? Hcg........ultralyd????? Korleis sjekka dei om det evt har fore svangerskap utanfor livmora? Korleis sjekkar dei om alt "er kommt ut"?

Fortsetter under...

Aller først; føler med deg. Det er ikke lett...

Hcg måles gjennom blodprøver tatt med 48 timers mellomrom( ble gjort med meg ihvertfall). Er den synkende så tyder det på at kroppen ordner opp selv, og at sjansen for svangerskap utenfor livmor er liten.

Jeg mistet for 4 uker siden, og etter 3,5 uke med blødning så ble jeg undersøkt på sykehuset. Det brukes da innvendig ultralyd for å sjekke. Jeg fikk tabletter vaginalt for å hjelpe livmoren med å tømme seg.

Da jeg mistet i MA for noen år siden så måtte jeg inn til utskraping da jeg var såpass langt på vei.

Har fått inntrykk av at blødningslengden varierer, men gynekologen sa til meg at det skal sjekkes om man blør så lenge som jeg gjorde.

Gode tanker sendes deg.

Bare spør om det er noe mer jeg kan hjelpe deg med.

• 2 uker senere...

Takk for svar!

No er det alltså 3 veker sidan eg mista og eg har time for ul i morgon. Håpar også å få ein liten utredning for kvifor dette skjer! Har jo 2 barn frå før der svangerskapa gjekk utan noko problemar.....

Har no planlagt å vente til mensen kjem (håpehåpe at den kjem fort) og deretter på\n igjen.......viss ikkje gynekolog seier noko anna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...