Gå til innhold

Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rimeleg oppgitt her eg sit i dag. Forventa mens var torsdag/fredag. Den er til vanleg ganske etter klokka. Tok to testar i dag tidleg, men dei var negative??

Har voldsome ilingar i brysta, minnar litt om mjølkespreng faktisk!?

Kva er det som skjer? Kan eg vere gravid sjølv om testane viste neg?

Viss ikkje eg er gravid må det vere noko anna som er gale? Mensen uteblir aldri slik.... Faktisk litt bekymra!

Skjønnar ingenting! Nokon som har opplevd liknande?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter i samme situasjon her.. skulle hatt mensen torsdag.. den uteble, tester var negative..

ringte legen fredag.. svar:

vent en uke (til neste fredag) om mensen ikke har kommet til da, ta en ny test.. det kan hende du er av de som produserer lite hcg, da tar det lengre tid før det er nok til å få positiv test..

om den også var negativ, skulle jeg ta kontakt igjen...

Skrevet

Bare sånn for å ha det sagt, så håper jeg ikke det er tilfelle for deg, og selvsagt at det er fordi du har for lite hcg foreløpig :) Men for å komme til saken, i januar var jeg BOMBESIKKER på at jeg var gravid, hadde alle mulige symptomer, og det var ren tortur å vente de siste dagene før ikm. Men ikm kom, og ingen mens. Tok test som selvsagt var negativ, så en til etter to dager da den enda ikke var kommet, og enda en tre dager etter som også selvsagt var negativ :( Og tilslutt kom mensen, en uke forsinket, og min pleier ALLTID å komme på dagen så det var ikke noe kjekt nei. Tipper det var fordi jeg stresset meg så mye opp med at jeg kunne være gravid..

Men som sagt, håper inderlig for din del at det ikke er tilfelle, og at det heller er noe på gang inni der :)

Skrevet

Har tenk at det er fordi eg har for lite hcg, men syns det er rart sidan eg ikkje har hatt problem med det før. Har eit barn på 3 år. Sikkert dumt spm, men kan det forandre seg frå graviditet til graviditet?

Får kjøpe ein ny test i morgon!

Kan jo vere stress sjølvsagt, men denna mnd traff me dårleg på el så eg rekna ikkje med nokon klaff! Var faktisk beg og rekne på el for neste mnd. Viss TR kjem no so blir det jo berre rot....

Skrevet

Som sagt før av andre mer erfarne jenter her inne så kan dette forandre seg fra graviditet til graviditet og!! :) Så er mulighet enda skal du se.

Håper på det beste for deg, og at du ikke venter på tr. Det var rimelig kjipt å få den i fleisen :P hihi.

Skrevet

Det kan det ja? E hugsa ikkje den perioden her med 1.mann så godt. Han var ikkje planlangt. Denna gongen her har e fulgt meir med, rekna ganske nøyaktig på syklus osv.

No går eg berre og kjenner etter mens tegn heile tiden!!Lei! Må innrømma at e bli rimeli skuffa viss/når den kjemme....sjølv om eg veit sjangsen e stor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...