Tautonia Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Hei, Har en baby på 5 1/2 mnd som i går bærsjet 7 ganger i løpet av dagen. Hadde ikke bærsjet på 2 uker. I starten var bærsjen normal, men etter hvert har den blitt litt mer grønn og slimete. Siden bærsjen var normal i starten på dagen tenkte jeg at hun sikkert bare trengte å få det ut, så ga henne litt grøt for å smake for første gang. Etter dette ble bærsjen mer grønn og slimete. Noen som vet om dette er normalt ift innføring av grøt, er det tenner på vei eller om hun rett og slett er dårlig i magen? Hva bør jeg gjøre hvis hun er dårlig i magen? Har forretsten fortsatt å bæsje litt grønt i dag også. Hun har ingen feber og virker helt normal. Setter veldig pris på svar!
Tante Gustava Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Husker også storebror hadde grønn bæsj innimellom. Har hørt alle varianter av svar på hva dette tyder på, alt fra tenner, mageknip til andre ting. Greide aldri å sette det i noen sammenheng med storebror, det ga seg alltid etter en stund. Har skjønt at det er helt normalt at bæsjen varierer i alt fra farge og konsistens, så så lenge jenta di ikke har feber eller annet ubehag ville jeg ikke brydd meg noe om det. Bare vær litt obs, jeg husker storebror hadde litt tendens til å bli sår de gangene han hadde denne bæsjen, mulig den er litt sterkere mot huden enn den vanlige. Inotyol er topp
Overraskelsen Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Signerer det hun over sier! Har hørt om flere som har opplevd det samme rundt 5 mnd alder - uavhengig av grøtinnføring eller tannfrembrudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå