Gå til innhold

trenger tips/hjelp ang tvilling/søskenvogn

Anbefalte innlegg

Mini er jo bare 20mnd når spira kommer, og har tenkt på at det gjerne er lurt med en tvilling/søskenvogn..

Men sliter med å finne utav hvilken som er tålig grei av alle de som finnes på markedet..

Hadde først og fremst tenkt å kjøpe en brukt..

Til nøds en ny..

Foreløpig har jeg sett en troller x-treme vogn.. Noen som har erfaring med den? og hvor får jeg isåfall tak i mykbag e.l. til den?(må jo ha noe å ha baby oppi).

Hvordan er eventuellt den til Carena?

Hvilke type vogner er ellers ok?

Fortsetter under...

Hei:)

Tenkte på det samme vi, blir 18 mnd mellom her, så skal jeg komme meg ut må vi ha en (er delvis hjemme alene..)

Vi trenger også pulk da, (evt. tvillingpulk), så vi tenker å prøve nordic-cab, som kan brukes til pulk, vogn, og sykkelvogn.. (og hund kan trekke den).

Ser kanskje ikke så fin ut å trille på byen med, men jeg får vel svelge den, spent på hvordan det vil funke..:) Håper vi slipper andre vogner og styr:)

Vi har 19,5mnd mellom ungene og endte opp med babytravel tvillingvogn. Den har separate seter og kalesjer, 4 hjul (2 svingbare), fotbrett med plass til beina og lange rygger. Ganske stor kurv under, men delt åpning og ikke tilgjengelig med to rygger nede. Flere praktiske smålommer ellers. Ungene er vendt fra deg, men vi kjøpte hardbag til å klikke på så minste var vendt mot meg. Lang og smal bag. Sammenslått (minus bag) er den ikke veldig stor, "brettes" nemlig i 3. God å trille. Har ikke håndbrems, men ikke mye bakker her :) Kvaliteten har holdt seg godt, var litt spent på det ettersom merket var ukjent for meg. Prisen er ca 5000SEK på babyproffsen (Sverige). Fikk med regntrekk til standard tvillingvogn, har kjøpt på ett regntrekk som passer med bagen på og så enkelt og dobbel myggnetting.

Pegperego duette sw:

http://angelbaby.no/ABHK_Site/WebPagesNO/detail.htm&&2chBd50obDuox2NvxMpoLGxoln*o24Sa_Xqaq_lakua

Kjøpte vår da vi ventet nr. 2. Det er 16 måneder mellom dem, og vi har brukt den til nå. (De er 3 og 2 år). Genial vogn med "styre". Har fått mange positive tilbakemeldinger fra familie, venner som har trillet den. I tillegg kan man snu begge setene begge retninger. De kan sitte fra deg, mot deg, mot hverandre eller fra hverandre. Brukte softbag som hører til vogna.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...