..snøklokke.. Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Og det var jo selvsagt ikke så lurt. Ikke tegn til noe, strek der nei, ikke en gang en skygge.. Har ikm på onsdag så vet jo at det nok er altfor tidlig, men hadde liksom et lite håp:-/
..snøklokke.. Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. mars 2010 Og dette oppdaget jeg igår, på ene brystet.. Fant det på linken til gravidplager her på Bim. "Samtidig vil små klumper (kjertler) dukke opp rundt brystvorten, som kan væske litt". I tillegg pm jeg opp og tisse om nettene, gjerne to ganger. Det er totalt ulikt meg, så jeg har jo enda litt håp da:)
MiraculixGRAVID Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Jeg gjorde samme feilen som deg igår, testet skikkelig neg. Men det er fortsatt noen dager til onsdag, så selv om du skulle vært gravid så kan man godt teste neg! Så ikke mist håpet, du :-) Ble det den testen du kjøpte igår eller? Farlig å handle inn tester altså... :-)
Jønimi #er gravid!# Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Hei hei Mumintroll! Ser at du har falt for fristelse, hehe:) Blir spennende å se om detr popper opp en strek på onsdag da vet du Jeg har visst ikm torsdag, forventer mens på onsdag. Hvis tempen holder seg høy på onsdag og torsdag så tester jeg nok. Daler den derimot dagen før fm så vet jeg at tanta kommer
..snøklokke.. Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2010 Huff ja, klarte ikke å holde meg vekke fra testene nei.. CB:en ligger i skuffa enda, testet med en billigstrimmel.. Har noen av dem igjen.. Ja, blir spennende på onsdag, men nå føler jeg ikke det er noen vits i å teste i det hele tatt, mista litt motet! Hadde liksom trodd der skulle være en lite antydning ihvertfall:)
Jønimi #er gravid!# Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Jeg tør rett og slett ikke teste før IKM. Jeg hadde blitt så umåtelig skuffa hvis jeg trodde jeg var gravid, og det viste seg i ettertid at det kun var en kjemisk graviditet.
duracellmamma Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Bare lurer... Hvorfor tester dere i det hele tatt før IKM?
Ønske nr 3 Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 vet hvordan dette er dagene går så altfor sakte, men man må bare.... hehe, jeg hadde ikm igår og testet på onsdag men fikk da negativ så du må nok bare smøre deg med tålmodighet. jeg fikk første svakepositive med billigstrimmel igår og gravid på cb digital idag
Smurfeline87 Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Kikki85; Jeg har testet før ikm fordi det så fint står på pakken at den kan brukes opptil 4 dager før ikm (cb).. Hihi, lett påvirkelig ja, så hopper jo selvsagt over å lese at det bare er 50% som faktisk får utslag da.. Mummitroll; Håper på det beste på onsdag da, så må du aldri miste motet vet du!!
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 7. mars 2010 #11 Skrevet 7. mars 2010 Satser på at vi får positiv test på onsdag begge to! At nr 3 kommer i november! Lykke til!
..snøklokke.. Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 7. mars 2010 Jaadu, Kikki, hvorfor tester vi egentlig før ikm???! Nei, jeg kan egentlig ikke svare, fordi jeg regner meg selv i grunnen som både rasjonell og rimelig oppegående. Men når det kommer til dette, ja da er jeg vel heller bare følelsesmessig.... Håper jo, og ønsker en liten søster el bror til mine to fra før, og da er det jo slik at fornuften ikke alltid klarer å stå imot følelsene. Hvor banalt det enn kan høres ut. Jeg er imponert over dem som alltid kan begrunne noe fornuftig og logisk, og som ikke faller for fristelsen, uansett hvilket område her i livet det går i.. Jeg er ikke en av dem, og det innebærer også at jeg blir servert en del skuffelser underveis, men også store gleder. Så nå skal jeg være så voksen som mine 34 år tilsier, og la være å teste før tiden:) Lykke til allesammen!
Musemor med tre søte små Skrevet 7. mars 2010 #13 Skrevet 7. mars 2010 Kjenner meg så utrolig godt igjen her. Har også den uvanen og teste før IKM. Noe som er helt idiotisk med tanke på at alle de gangene jeg har vært gravid har jeg først testet positivt 2 dagen over IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå