Schrødingerkatta Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Og den var som dere skjønner POSITIV :-) Var en svak med tydelig strek på "plusstegnet" så da er jeg vel gravid da :-) Bekymrer meg litt over den svake testen, for den var også svak sist jeg var gravid og det endte i MA :-( Men skal prøve å tenke positivt, men klarer ikke å slippe gleden heeeeelt løs enda...sist hadde jeg en helt vanvittig brusende følelse når jeg sto med testen i hånda, men den er ikke der nå :-( Er forresten 1-2 dager over IKM (litt usikker her altså) Lykke til dere andre og jeg håper jeg ser alle på 1. tri snart :-) Klem fra
..snøklokke.. Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Gratulerer:) Og lykke til! Jeg tok akkurat en test 3 dager før ikm, og mista selvsagt helt motet siden den var negativ. Får gjøre som deg, og ihvertfall vente til ikm el litt over:))
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Grattis med spire!! =) Håper alt går bra! Klem
Carina har to små gull Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Gratulerer så masse og lykke til i svangerskapet
Ønske nr 3 Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 gratulerer så mye, er samme som deg tok en test igår på ikm som var svak og tok en cb digital idag som viste gravid 1-2 uker så du er nok helt sikkert gravid :-)
Smurfeline87 Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 åååå, GRATULERER! Og masse lykke til videre, følelsen kommer nok igjen skal du se
Schrødingerkatta Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2010 Å tusen takk jenter, dere er strålende :-) Blir helt rørt her jeg...her er det hormoner i sving for jeg blir sjelden rørt :-b Så morro at vi er likt da "ønske nr 3" :-))) Vi får komme leiende inn på 1. tri vi da :-) Ønsker dere alle alt godt og lykke til videre med prøvinga og ønsker sterkt å se dere på 1. tri snart :-) Klem fra
Schrødingerkatta Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2010 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, men usj, har selvfølgelig kommet noen dråper blod, får håpe det bare er den blødningen som kan komme ved ikm. Leste litt på lommelegen og der sier legen at det er vanlig med en mens rundt ikm selv om man er gravid...så da får jeg håpe dette går bra :-s Lykke til til dere andre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå