Gå til innhold

Juuuhuuu!! Morgen kl 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har snuppa på 2 mnd vært lys våken mellom kl 4 og 5 de siste "morgene" - og vi har bare vært nødt til å stå opp. Akkurat som det ikke var nok at storebroren står opp kl 05.30!! Skjønner ikke hvorfor JEG har greid å lage sånne morgenfulger!!! (eller kanskje det er pappaen sin skyld) Jajaj, nå har jeg vippet henne i søvn igjen i vippestolen, og skal snike meg i seng før storebror våkner (han sover visst litt lenger i dag)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det kan være en liten trøst så har vi det sånn også mellom 04 og 05, men vi står ikke opp.

Det er helt uaktuelt å begynne dagen så tidlig og dessuten vekker vi bare storebror hvis vi står opp. I natt/morges tok det 45 minutter før han sovnet igjen, og da hadde han lagt og pratet høyt hele tiden.

Han er 5 mnd og har allerede holdt på sånn en god stund, men jeg håper inderlig at det går over snart! :-)

Gjeeeeeeeeesp!!!!!!!

Skrevet

Prinsen min kan også være våken tidlig enkelte morgener, men vi står ikke opp!!! Han får litt mat, og er fornøyd, og kan ligge å kose seg til han sovner igjen. Noen dager kan det ta litt lenger tid. Men heldigvis er det ikke hver morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...