Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 7. mars 2010 #1 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg gikk på to tabletter daglig til uke 10, dvs 10mg tror jeg...Så en uke med en tablett ( 5mg), deretter en uke med halv tablett (2,5mg). Viktig å trappe rolig ned,ikke slutte brått på dem... Etter å ha fått min datter, mistet jeg tre spirer... Selv om jeg prøvde crinone og albyl-E... Fjerde forsøk fikk jeg albyl-E (som jeg gikk på til ca uke 26 om jeg husker rett), crinone-gel og prednisolon. Denne kombinasjonen fikk meg endelig over kneiken, og min 4 måneder gamle sønn ligger fornøyd oppe i vuggen sin og sover. Det er synd at så få leger er villige til å gi ut prednisolon.... Har man mistet så mange ganger som oss er det piskadausen på tide å tenke nytt! Jeg fikk den hjelpen jeg trengte hos Dr Mortensen hos Sentrumslegene i Bergen. Uansett hvor du bor i landet er det kanskje en idè å ringe dit og ta en prat med ham? Han er kampklar på våre vegne og går personlig inn i vår streben etter spirer som vil være hos oss... Lykke til alle sammen her inne,og ikke gi dere! Selv om skuldrene og hjertene våre må bære veldig mye savn etterhvert... Nå da jeg kom i mål så er savnet om enn ikke glemt,-så ihvertfall et tåkete ømt minne. Bortsett fra når jeg leser de fortvilte postene her inne. Da svømmer øynene over... Stå på! *Krysser fingrene* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141547696-ang%C3%A5ende-prednisolon-dosering/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå