Gå til innhold

Er det mulig????? (samme som på slitere)

Anbefalte innlegg

Skrevet

POSITIV. Den var positiv!!!! Bare få dager før timen på riksen. Jeg kan ikke tro det.

En angstfylt glede... kanskje alle gode ting er 3?? Vi håper inderlig det.

:-) :-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :)

Har klart det stuntet 2 ganger på 8 mnd nå jeg...

jeg ventet på time til utredning i sommer etter et år med resultatløs prøving, og hadde el omtrent samtidig med timen jeg var på innvendig Ul og tok blodprøver osv... Skulle inn igjen for å ta flere blodprøver for å teste el når mensen hadde kommet, men den kom aldri...:S

Jeg ble altså gravid og derfor droppet vi både sædprøven og kontrastrøntgen...

Men så hadde jeg MA i høst og vi stod på stedet hvil igjen :(

Så derfor tok vi opp tråden nå i januar, fikk levert sædprøven og tatt røntgen og fikk beskjed om at vi mått belage oss på IVF grunnet dårlig sædprøve. Henvisningen skulle sendes med en gang, men jeg måtte bare få tatt nye EL-prøver, for de var blitt for gamle og da måtte jeg jo vente på mensen igjen....

....som aldri kom.....

Joda ble gravid igjen JIPPI :D:D, men ser det komiske i det....Stresser jeg for mye med dette tro???

Skrevet

I mai er det 2 år siden vi startet prøving.

I desember, så fikk jeg positiv test bare et par dager før jeg skulle til laparoskopi. Nå fikk jeg akkurat positiv CB digital, bare få dager før vi skulle inn på riksen for å starte assistert befruktning. Er dårlig sædkvalitet som har vært problemet her(selv om test nr 2 var mye bedre enn den første..).

Er både glad og redd nå... Kan tenkes vi stresser for mye ja.. Er liksom umulig å la være å tenke på det når man først har bestemt seg for å starte opp prøvinga

:-)

Skrevet

Gratulerer sååå mye =) Kose deg ! =) Klem!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Gratulerer såååå mte Aiva.. Dette var gode nyheter... Kommer til og gå bra denne gangen snuppa..

stoor klem

Skrevet

Gratulerer så mye!! :)

Skrevet

Grtulerer så masse :) Denne gangen skal det nok gå bra.

Lykke til :)

Skrevet

Kjære, kjære Aiva :)

Dette var fantastiske gode nyheter!!! Nå håper jeg virkelig at alt går bra!! Lykke, lykke til og så må du komme inn og oppdatere oss andre slitere da, hehe!

Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne, sitter og smiler fra øre til øre nå :D

Stooor klem fra

Skrevet

Så stilig:)) Stort grattis til dere!

Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer så mye :) :)

Skrevet

Må bare gratulere så mye jeg også! Da er vi i samme terminklubb - november! Jeg fikk også omsider pos test denne mnd etter å ha tatt ut spiral i okt 08. Har time til utredning før påske, men tror jeg skal bruke den til tidlig ultralyd i stedet, he, he.

Igjen - gratulerer så mye!!! :)

Skrevet

Har opplevd det samme:) 18 mnd uten å få det til. 2 dager etter at jeg fikk time til utredning testet jeg positivt. Visste at jeg snart skulle få hjelp. Roet ned prøvingen og stresset 100% mindre. Spira satt og er 20 uker på vei:)

Gratulerer såååå mye til deg HI!

Skrevet

Ja, virker så at det med stress har mye å si. Når jeg leser hvordan mange stresser med å bli gravid er det vel ikke rart at klaffet skjer når man har gitt opp eller tatt en pause fra alt som heter prøving etc.

Skrevet

Tusen takk alle!

Oppskriften? Lot være å "safe" ved å ha oss hver dag måneden igjennom (bortsett fra ved mens).

Så: "jobba" vi hver kveld i dagene før forventet el. Tok så el-tester og jobba på litt ekstra akkurat den dagen el-testen smilte, og for sikkerhets skyld et par kvelder etter negativ el-test. Og pute under baken alle nevnte dager.

Var liksom siste krampetrekning av prøving før vi ga oss over til Riksen..

Hcg bra i dag og håper den stiger fint til onsdag når jeg tar neste..

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...