Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser ofte at folk svarer her inne at navn minner dem om katter eller hunder eller andre dyr, eller at de kjenner dyr med det aktuelle navnet.

Så, bare litt nysgjerrig spurt: Hvilke menneskenavn kjenner dere dyr som heter?

Jeg selv kjenner:

Bodil (2 hunder)

Mira (hund)

Sebastian (hund)

Tara (hund)

Nikita (hund)

Leo (hund)

Leif (katt)

Balder (katt)

Viljar (hest)

Lucas (hest)

Dennis (fugl)

Benny (kanin)

Josefine (kanin)

Victor (gris)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141547441-menneskenavn-p%C3%A5-dyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er eigentleg for menneskenamn på dyr, men eg synes det skal vera dei namna som er så merkelege at du ikkje ville brukt det på jenta eller guten din...

Valentin for eksempel, som eg liker veldig godt men som eg aldri ville kalt guten min fordi han hadde hata meg som tenåring.

Eller namn frå Gresk mytologi som eg er veldig glad i men som berre blir for rare på norsk som Demeter o.l. :)

Eg tar gjerne to kattar som heiter Valentin og Demeter, men å gi pus namn som Lucas og Josefine synes eg blir litt dårleg gjort sidan det kan gje folk assosiasjonar og øydeleggja namn for folk som liker dei.

Av dei du nemner synes eg Leo på ein katt må vera OK sidan Leo betyr løve. Benny ser eg heller ikkje på som eit namn, så det er og greit. Det er og greit med Peter/Petter på ein kanin på grunn av Beatrix Potter historiane som eg var veldig glad i når eg var liten, men det er mi personlege meining som eigentleg ikkje betyr noko sidan eg aldri kjem til å få meg kanin.

Ellers heiter mine kattar Cleopatra og Salt. Salt hadde ein svart bror som heitte Pepper, men han flytta og blei døypt Charlie :)

Kjenner og Pusar ved namn Misja/Misha, Margot og Jomfru Cecilie Silklook (kalla Cessy til dagleg). Misha er OK fordi det er eit namn som ikkje fungerer på eit norskt barn, Margot er berre søtt fordi INGEN brukar det i dag, og sidan Cessy alltid er Cessy er det og OK :)

Kjenner få hundar, kjem på Nala og Zalto. Verken eller er namn eg ville brukt på eit barn.

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...