Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 I dag tok vi med gutten som er 17 mnd i 70 årsdag til en tante. Fra første sekund var han i hundre. Ville ikke sitte å spise. Slo med skjeen på fatet og bråket veldig.Etterpå sprang han rundt med meg etter over alt.Alt som har i hans høyde skulle han borti. Pynteting,glass,fat....Jeg var helt utslitt etterpå og helt sikker på at han kommer til å bli krimenell eller noe sånt?. De andre barna på hans alder satt så fint på gulvet å lekte seg. Jeg er flau ennå når jeg tenker på det. Kan se for meg smilet hans når jeg gikk etter han å sa: nei og ikke lov. Vær så snill å si at dette er en normal fase og at jeg en dag kan ta han med bort på besøk igjen :-)
Bebis08 Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Hei. Jeg kan ikke si om det er normalt. Men jeg har en gutt på 22 mnd som er helt samme typen. Vi hadde familieselskap i går og da er jeg helt utslitt etterpå. Folk sitter der med kaffekoppene tilbakelent i sofaen, og jeg må løpe etter knotten vår som er helt vill med alle tingene på bordet. Han kan gjerne feie to tallerkner i bakken i en håndvending, spiser av alle tallerkener han kommer forbi og tar tak i alt av glass og kaffekopper etc. Han er en veldig aktiv og høylytt gutt, men når vi får besøk blir han veldig oppspilt og "vill"... Han er veldig glad i oppmerksomhet, og sjarmerer jo de fleste, så det er vel mest jeg som synes det er stress. Og jeg har en som snart blir fem, så jeg trøster meg med at de snart blir større og skjønner mer... Går nok veldig bra skal du se. Hører jo også om de som aldri har måttet fjerne noen ting eller ha grinder og sånn, det hadde ikke gått her... Jeg tror bare barn er veldig forskjellige, akkurat som voksne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå