***Lille lykke*** Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 hvor redd jeg er for å miste. Er jo bare 4+5 så er så leeeenge igjen til den "trygge" perioden! Leste et sted at etter man har fått påvist hjertelyd synker sannsynligheten for å miste. Stemmer dette? Og hvordan er det med tidlig ul? Er det innvendig eller? Og når kan man få dette? Kan noen komme med noen betryggende ord? Hilsen glad med bekymret
Emelina Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Huff, da jeg var gravid var jeg også fryktelig redd for å miste, så skjønner deg veldig godt. Jeg har også hørt at det er større sjanse for at det går bra når man har fått påvist hjerteaktivitet, men om dette er fakta vet jeg jo ikke. Valgte å leve i troen Tidlig ul får du kun ved blødninger eller lignende, men du kan få tidlig ul ved å gå privat og betale for det =) Er jo lite å se før uke 6 siden hjertet ikke begynner å slå før da. Lykke til med svangerskapet =)
***Lille lykke*** Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2010 Takk skal prøve å bekymre meg mindre og heller ringe og høre med lege!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå